Quote (kyny91 @ May 17 2012 01:19am)
ite taidan olla 37 tai 38, nm a2 ja tiukkaa tekee

Tarvis varmaan juosta pudgee pari muutaman kerran ja kattoo jos sieltä vaikka sais jotain eeppisiä droppeja
harmi ku bossit ei tiputa raree NM =P kandee juosta vaa lävitte ku jäädä paikoillee.