d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hahahah
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 16 2012 05:52am
jälleen kerran kalle ragequit... tämähän oli arvattavissa tosin
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 16 2012 06:03am
Kuka kalle?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 16 2012 06:28am
voi pientä
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 16 2012 08:29am
D3, go
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 08:41am
:D et voi päästää irti. no ei siinä, arvasin, että jollekin tulee traumat taas. ladder ownattu hienosti!
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 16 2012 08:53am
Quote (Rocko @ May 16 2012 04:41pm)
:D et voi päästää irti. no ei siinä, arvasin, että jollekin tulee traumat taas. ladder ownattu hienosti!


öö taidat kumminki sinä olla se joka on pwnattu XD
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
May 16 2012 07:57pm
Quote (sipuli @ 16 May 2012 16:53)
öö taidat kumminki sinä olla se joka on pwnattu XD


:------------------------D näinhän se taas meni. olisit ees boerin donannu maxorille :-/
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll