d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Lähtee Päitä Irti
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 04:36pm
mikä vitun _error 108_ ei saatanan saatana :mad:


ps. ei oo oma kuva
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 15 2012 04:36pm
Quote (Affii @ May 16 2012 12:22am)
osta ne levyt B)


Vouch B)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 04:40pm
Nyt jos tässä ois joku blizzardin kaveri löisin siltä nenän lyttyyn kyselemättä mitään :fume:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 04:55pm
Oon täynnä raivoa :evil: vittu kuinka paska installeri haistakaa paska :mad:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 05:05pm
rauhotu poju
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 05:07pm
Quote (Rzi @ May 16 2012 01:05am)
rauhotu poju


haluan vaa tietää toimiiko tää ees tällä koneella :cry:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 15 2012 05:08pm
Quote (Rzi @ May 16 2012 01:05am)
rauhotu poju


Poju :evil:
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 05:12pm
JES! Taas yks ongelma ratkastu, viimeks päästiin istallissa 33%, katotaan mihinkä nyt jää B)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 15 2012 05:40pm
ASENNETTU! B)
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll