d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Muisto Kun Aloitit Diablon. Video Included.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 15 2012 12:56pm


paras kohta: 52 min 30 sek ---> ja kunne dia kuolee. tunnistan itseni tästä videosta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 15 2012 12:58pm
nojoo dippe1 on muistot
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 15 2012 01:21pm
eihä tos ollu ees kunnon elämöintii

4/10
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 15 2012 01:31pm
Quote (Rzi @ 15 May 2012 21:58)
nojoo dippe1 on muistot


Se tunne ku griswold oli vielä ystävä!
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 16 2012 12:18pm
Quote (Ugheli @ 15 May 2012 21:31)
Se tunne ku griswold oli vielä ystävä!


Pitäskö hankkkii vasiten se setti palalleni... Hammer/foher ?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 16 2012 12:21pm
ALOTIN D3 EIKS D2 OLLU KOLMEDEE??
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 17 2012 05:57am
Quote (Iceheart @ 16 May 2012 20:21)
ALOTIN D3 EIKS D2 OLLU KOLMEDEE??


onhan se, diablo 3 on "wow" eli ihan paska. tyhmän näkönen ku örkkejä tappaa life kuplia tulee niiku jossai final fantasys tai wowissa. ihan kuraa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 05:58am
Quote (Finnish @ 17 May 2012 14:57)
onhan se, diablo 3 on "wow" eli ihan paska. tyhmän näkönen ku örkkejä tappaa life kuplia tulee niiku jossai final fantasys tai wowissa. ihan kuraa.


:rofl:
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll