d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se Tunne Kun
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 15 2012 11:26am
ostat 60e pelin ja et voi pelata sitä, koska maailman suurimalla peli firmalla on tehottomat serverit...
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 15 2012 11:28am
Se tunne kun kaupassa ei ollutkaan peliä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 11:34am
tuliko sulle yllätyksenä et blizzard o paska virma? kai nää wowwia oot pelannu? pitäs tietää :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 15 2012 11:35am
etköhän pääse jos kärsivällisyyttä riittää, viimeistään joskus 7-8 tunnin päästä luulisi pääsevän helposti. onhan toi naurettava juttu, että firma ei kunnioita pelisarjansa faneja ynm. sen vertaa, että santsaisi ns. omia rahojaan mukaan, jotta kaikki pääsisivät mukavasti. toisaalta en tiedä mitä siellä puuhastellaan.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 15 2012 11:36am
Quote (MukavaSamu @ May 15 2012 07:34pm)
tuliko sulle yllätyksenä et blizzard o paska virma? kai nää wowwia oot pelannu? pitäs tietää :D


Njoo olis kyl pitäny arvata. Wowin pelailut jäi aikanaan parin viikon jälkeen kun sulkivat mun accountin, koska joku kuulemma oli koittanut hakkeroida sitä...

This post was edited by kerpele on May 15 2012 11:37am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 11:38am
Quote (BebebBurns @ May 15 2012 06:35pm)
etköhän pääse jos kärsivällisyyttä riittää, viimeistään joskus 7-8 tunnin päästä luulisi pääsevän helposti. onhan toi naurettava juttu, että firma ei kunnioita pelisarjansa faneja ynm. sen vertaa, että santsaisi ns. omia rahojaan mukaan, jotta kaikki pääsisivät mukavasti. toisaalta en tiedä mitä siellä puuhastellaan.


paska firma se on. wowissaki ku tulee uus patchi ni serverit tukos, uus raidi ni puoli serverii odottelee raidin ulkopuolel et alkas servut toimii.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
May 15 2012 11:38am
Quote (CeePee @ 15 May 2012 20:28)
Se tunne kun kaupassa ei ollutkaan peliä


Se tunne kun kävin hakee Anttilasta 49.95€ ;)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 15 2012 11:41am
noniin nyt tais koko vitun login server mennä paskaks. oli hyvä ostos ":D"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 15 2012 11:44am
Quote (MukavaSamu @ May 15 2012 07:41pm)
noniin nyt tais koko vitun login server mennä paskaks. oli hyvä ostos ":D"


jos vaikka parin viikon päästä toimii moitteettomasti niin tekeekö tuo siitä jotenkin huonon ostoksen kuitenkin? : <>
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 15 2012 11:45am
Quote (BebebBurns @ May 15 2012 07:44pm)
jos vaikka parin viikon päästä toimii moitteettomasti niin tekeekö tuo siitä jotenkin huonon ostoksen kuitenkin? : <>


Mun mielest joo :D
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll