Quote (BebebBurns @ May 15 2012 06:35pm)
etköhän pääse jos kärsivällisyyttä riittää, viimeistään joskus 7-8 tunnin päästä luulisi pääsevän helposti. onhan toi naurettava juttu, että firma ei kunnioita pelisarjansa faneja ynm. sen vertaa, että santsaisi ns. omia rahojaan mukaan, jotta kaikki pääsisivät mukavasti. toisaalta en tiedä mitä siellä puuhastellaan.
paska firma se on. wowissaki ku tulee uus patchi ni serverit tukos, uus raidi ni puoli serverii odottelee raidin ulkopuolel et alkas servut toimii.