d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Inssi
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 15 2012 12:30am
kolmatta kertaa pitää viel ajella, ku unohtunu toi 2. vaihe ajella :P jos tänä vuonna sais ajettuu, niin ei tartteis sit ajella 3. vaiheessa kyseistä paskaa.

alkais pakollinen ajotunti tossa 11.45
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 15 2012 02:26am
suosittelen et skippaat ens vuoden puolelle ja saat 15v kortin =)
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 15 2012 05:55am
kirkkaasti läpi! nyt vaan kun saa lisää liksaa, niin kakkosvaihetta kehiin.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll