d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hahahah
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 14 2012 03:31pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Täälä aikuiset ihmiset odottelee tatti pystyssä jonkun tietokonepelin julkasua :---D Ootte säälittäviä B)
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 03:31pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 09:31pm)
Täälä aikuiset ihmiset odottelee tatti pystyssä jonkun tietokonepelin julkasua :---D Ootte säälittäviä B)


TURPATUKKOO JA D3 ASENNUKSEE 8DDD
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 03:38pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 11:31pm)
Täälä aikuiset ihmiset odottelee tatti pystyssä jonkun tietokonepelin julkasua :---D Ootte säälittäviä B)


olen samaa mieltä
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 14 2012 03:38pm
Quote (Iceheart @ May 14 2012 11:31pm)
TURPATUKKOO JA D3 ASENNUKSEE 8DDD


Ei tulis mieleenkään
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 03:39pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 11:31pm)
Täälä aikuiset ihmiset odottelee tatti pystyssä jonkun tietokonepelin julkasua :---D Ootte säälittäviä B)


freud voi jatkaa tästä
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 14 2012 03:42pm
Quote (BebebBurns @ May 14 2012 11:39pm)
freud voi jatkaa tästä


Vitusti pillereitä naamassa?

B)
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 14 2012 03:43pm
niin mahtavaa trollausta... eiku wat?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2012 03:44pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 11:42pm)
Vitusti pillereitä naamassa?

B)


otto? B)
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 14 2012 03:46pm
Quote (MukavaSamu @ May 14 2012 11:43pm)
niin mahtavaa trollausta... eiku wat?


Vieläkö haistelet sitä tinneriä? :mad:

Quote (Affii @ May 14 2012 11:44pm)
otto? B)


Joku vieläkin suurempi
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 14 2012 03:48pm
Quote (arvonpenaali @ May 14 2012 10:46pm)
Vieläkö haistelet sitä tinneriä? :mad:



Joku vieläkin suurempi


just hain teboililta butaania ja bensaa ku ei ollu muuta impattavaa.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll