d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 13 Tuntia
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 02:27am
:banana:



Vähän ruokaa hommattuna, onneksi vaemo voi laitella mättöjä tarpeen tullen.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 14 2012 02:45am
Ooks joku luomukasvissyöjähippi???!!!? 10 tunni pääst pitäs ol ladattuna toi, et pääseeki sit vissiin heti pelailemaan :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 02:46am
Quote (BebebBurns @ 14 May 2012 11:27)
:banana:

http://i45.tinypic.com/jp8sqc.jpg

Vähän ruokaa hommattuna, onneksi vaemo voi laitella mättöjä tarpeen tullen.


hiilaripaskaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 14 2012 02:53am
Quote (Rzi @ May 14 2012 10:46am)
hiilaripaskaa



"ei fittu siis mä karppaaan kattokaa mä karppaan"
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 02:54am
Quote (kerpele @ May 14 2012 10:45am)
Ooks joku luomukasvissyöjähippi???!!!? 10 tunni pääst pitäs ol ladattuna toi, et pääseeki sit vissiin heti pelailemaan :)


onhan tossa juustoakin aika paljon

Quote (Rzi @ May 14 2012 10:46am)
hiilaripaskaa


en oo MeNaiset lehden kestotilaaja

Member
Posts: 6,043
Joined: Apr 4 2006
Gold: 361.72
May 14 2012 03:49am
mannapuuroa?

mun tarvii mennä huomenna töihin, ei kauheesti ehi pelailee ensalkuun ;d
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 03:52am
kerro vanha sossupummi miten välttyä töiltä jos ostas tuon dipen?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 04:29am
Quote (Rzi @ May 14 2012 11:52am)
kerro vanha sossupummi miten välttyä töiltä jos ostas tuon dipen?



ootko siis töissä vai työkkärissä vai miten?
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 04:36am
Eikös voi jo ladata tuossa 5 maissa?

We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game


We became aware of an issue affecting the previously available German and EU English versions of the digital install downloader for Diablo III, which would not download all the necessary files. If you've pre-downloaded the digital version of the game in these languages before 10:00 AM CEST (9:00 AM GMT) on Saturday May 12, you must obtain the new downloaders to be able to install properly once the game is released on May 15

This post was edited by Hagerty on May 14 2012 04:55am
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 14 2012 04:59am
itselläni on aloitukseen tunteja hieman enemmän...
kyläni gamestop ei tarjoa yömyyntiä.

ja kyllä se pitää kaupasta hakea :D
Go Back To Suomi Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll