Quote (kerpele @ May 14 2012 10:45am)
Ooks joku luomukasvissyöjähippi???!!!? 10 tunni pääst pitäs ol ladattuna toi, et pääseeki sit vissiin heti pelailemaan

onhan tossa juustoakin aika paljon
Quote (Rzi @ May 14 2012 10:46am)
hiilaripaskaa
en oo MeNaiset lehden kestotilaaja