d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Iceheart
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
May 12 2012 10:42am
Tilasit juuri itsellesi lipun turpakeikkaan.

Syy: spam ja muu paska
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 12 2012 10:44am
Hieno amis-pm veliseni.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 12 2012 10:46am
epäilen että ainakaan sinusta akt ei ole siihen koska sisältä olet vain pelkkä tuhnu... eräästä hienosta suomalaisesta elokuvasta tämä juttu
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:47am
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ May 12 2012 04:42pm)
Tilasit juuri itsellesi lipun turpakeikkaan.

Syy: spam ja muu paska


8DD olen otettu <3
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll