d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Noin Sinne Meni Ukko > Joku Fitun Hom0
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 12 2012 06:33am
teki pahan tp. kuka haluu alottaa hc lod nyt? tarviin hellforge hammerin ja normal boostin, maksan fg jos tarvii
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 12 2012 06:34am
uli uli :DDDDDD

vieläkö joku pelaa tota peliä? hieno pelaa ko 95% muista pelaajista on tietokoneita ja 4% polakkeja.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 12 2012 06:52am
Quote (MukavaSamu @ May 12 2012 02:34pm)
uli uli :DDDDDD

vieläkö joku pelaa tota peliä? hieno pelaa ko 95% muista pelaajista on tietokoneita ja 4% polakkeja.


lopeta. just vittu sain enigman ni sinne meni seki. fitun fittu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 12 2012 06:53am
Quote (do_NaUKI @ May 12 2012 01:52pm)
lopeta. just vittu sain enigman ni sinne meni seki. fitun fittu


kuulin et ekana iltana oli jo nigmat myynnis. ostitko ihan oikeel rahal vai FG?

melkonen saavutus kyl. Jos olisit ite löytäny legitisti runskat ni voisin jotai propseja antaakkin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 12 2012 06:54am
Quote (do_NaUKI @ 12 May 2012 15:52)
lopeta. just vittu sain enigman ni sinne meni seki. fitun fittu


nuff said
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 12 2012 06:58am
Quote (MukavaSamu @ May 12 2012 02:53pm)
kuulin et ekana iltana oli jo nigmat myynnis. ostitko ihan oikeel rahal vai FG?

melkonen saavutus kyl. Jos olisit ite löytäny legitisti runskat ni voisin jotai propseja antaakkin.


ostin sen. voin maksaa pari fg jostai alotuskamoista jos jollai sattus olee?
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 12 2012 06:58am
voin jeesaa kunhan rd loppuuu XD
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 12 2012 06:59am
Quote (sipuli @ May 12 2012 02:58pm)
voin jeesaa kunhan rd loppuuu XD


emmä tarvi oikee muuta ku jotai kamoja
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 12 2012 07:18am
Quote (do_NaUKI @ May 12 2012 01:59pm)
emmä tarvi oikee muuta ku jotai kamoja


sanoo mies jolla 1k fg :D

Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 12 2012 07:39am
Quote (MukavaSamu @ 12 May 2012 16:18)
sanoo lapsi jolla 1k fg :D


FIX'D
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll