Quote (do_NaUKI @ May 12 2012 01:52pm)
lopeta. just vittu sain enigman ni sinne meni seki. fitun fittu
kuulin et ekana iltana oli jo nigmat myynnis. ostitko ihan oikeel rahal vai FG?
melkonen saavutus kyl. Jos olisit ite löytäny legitisti runskat ni voisin jotai propseja antaakkin.