Quote (Matroskin @ 12 May 2012 19:00)
huh. just vartti sitten joku random jäbä suositteli martyrssiä.
joo oli ihan kiva leffa, välillä tosin teki mieli jättää kesken oli nimittäin sen verra hurjaa meininkiä välillä.
e: goree on helvetin hauska kattoo, mut joskus on niitä päiviä kun ei millään meinaa pystyy kattoo

eile oli sellane ilmeisesti.
This post was edited by EreKaiser on May 12 2012 11:46am