d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Leffailta > Takana
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 11 2012 05:45pm
Tuli katottuu kolme (3) aika jees leffaa, lukuunottamatta ensimmäistä joka päätettiin kattoo siinä mielessä, että oliko niin paska kun mitä muisteltiin kaverin kanssa...

Ja olihan se! nimittäin kyseessä House of Blood - hirveetä kuraa kaikin puolin, paitsi gore ihan onnistunutta.

sit kateltii Martyrs - vitun kipee leffa! kannattaa kattoo.

sit lopuks vielä legenda Pulp Fiction!
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 05:46pm
en tiedä muita mut pulp fictionille +1, aivan loistava leffa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 12 2012 12:27am
Martyrs on muikea, palppia ei oo tullut katteltua viiteensataanvuoteen.

This post was edited by BebebBurns on May 12 2012 12:32am
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 12 2012 10:00am
Quote (EreKaiser @ 12 May 2012 02:45)
Tuli katottuu kolme (3) aika jees leffaa, lukuunottamatta ensimmäistä joka päätettiin kattoo siinä mielessä, että oliko niin paska kun mitä muisteltiin kaverin kanssa...

Ja olihan se! nimittäin kyseessä House of Blood - hirveetä kuraa kaikin puolin, paitsi gore ihan onnistunutta.

sit kateltii Martyrs - vitun kipee leffa! kannattaa kattoo.

sit lopuks vielä legenda Pulp Fiction!


huh. just vartti sitten joku random jäbä suositteli martyrssiä.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 12 2012 11:45am
Quote (Matroskin @ 12 May 2012 19:00)
huh. just vartti sitten joku random jäbä suositteli martyrssiä.


joo oli ihan kiva leffa, välillä tosin teki mieli jättää kesken oli nimittäin sen verra hurjaa meininkiä välillä.

e: goree on helvetin hauska kattoo, mut joskus on niitä päiviä kun ei millään meinaa pystyy kattoo :P eile oli sellane ilmeisesti.

This post was edited by EreKaiser on May 12 2012 11:46am
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 12 2012 11:55am
Kiitän vinkistä. Tuli ladattua tuo leffa ja hyvältä vaikuttaa ainakin imdb:n perusteella.

Hyviä kauhu/gore leffoja on aika vaikea löytää enää kun on katellu niin paljon.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 11:56am
Quote (HardyTarget @ May 12 2012 05:55pm)
Kiitän vinkistä. Tuli ladattua tuo leffa ja hyvältä vaikuttaa ainakin imdb:n perusteella.

Hyviä kauhu/gore leffoja on aika vaikea löytää enää kun on katellu niin paljon.


jep, toistuu sama juoni jokaisessa, ennalta arvattavissa kaikki kohtaukset =P
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 12 2012 12:21pm
Quote (Iceheart @ 12 May 2012 20:56)
jep, toistuu sama juoni jokaisessa, ennalta arvattavissa kaikki kohtaukset =P


Martyrs ei ollu kyllä ennalta-arvattava mitenkään ^^ oikein laatupätkä, tulee varmasti joskus katottuu uudestaan.

e: onhan sit näitä leffoja mistä tietää jo nimen perusteella mitä tapahtuu. esim. Hobo with a shotgun ja Some guy who kills people

This post was edited by EreKaiser on May 12 2012 12:22pm
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 12:23pm
Quote (EreKaiser @ May 12 2012 06:21pm)
Martyrs ei ollu kyllä ennalta-arvattava mitenkään ^^ oikein laatupätkä, tulee varmasti joskus katottuu uudestaan.

e: onhan sit näitä leffoja mistä tietää jo nimen perusteella mitä tapahtuu. esim. Hobo with a shotgun ja Some guy who kills people


En oo nähny kyseistä =P mut puhun yleisesti kauhuista nykypäivänä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 12 2012 01:24pm
Quote (Iceheart @ May 12 2012 08:23pm)
En oo nähny kyseistä =P mut puhun yleisesti kauhuista nykypäivänä


Upouusista kauhuiluista The Womania viime vuodelta voisi suositella ja sitten House of the Devil. Calvaire (2004) on kyllä helposti tämän vuosituhannen parhaita kauhutteluita. Kannattaa katsella lukematta mitään.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll