d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lapsi Tuloillaan Ja Onko Täällä Ihmisiä > Ketkä On Jo Isiä, Jotka Haluavat Jutella
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 11 2012 12:00pm
tässä ihmetelly ja mieli muuttunu kokoajan. ensimmäinen ultra oli ja silleen.. aattelin että kysyn itelleni ajan lääkärille kenen kans voin jutella ku hämmentävä tilanne tuli päällä.
Jos jollaki on lapsi, nii pistä mulle pm. vapaasti saat kirjotella ja ihan neuvosta jne kaikkeen asiaan. arvostaisin. Ite en osaa kysyy mitään ja myönnän asian ettei se oo tyyliin sama ku kävin kaupast olutta jne..
mut anyway, tietoo musta itestäni muija ja mie ollaa kumpiki 26v ja thats gonna be. muijal edellisest kyl on laps 5v ja sen laps aina pitäny mua isä hahmona vaikka oikeesti en oo.
miten vitussa mie kerron omille vanhemmille asiasta...


joo joo, game trading forum mut oon todennu tän hyväks paikaks
May 11 2012 12:00pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
May 11 2012 12:02pm
sisällä ennen isät tulee kertomaan kuinka lapsi muuttaa sua ja on loppujen lopuksi paras asia mitä sulle koskaan tapahtuu

... peli on menetetty, onnea ja hyvää loppuelämää
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 11 2012 12:27pm
vetäse känni päälle ja tuumaile vähän...
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 11 2012 12:31pm
heh, no jospa KUF en kuitenkaan syö sitä :)

mutta joo, siis lapsen hoidost mulla on jo kokemusta ja tiedän kyllä ettei vapautta ole.
Nyt onneks vapaa vkl nii saa olla. Mut mietityttää että hei.. kun oma lapsi tulee nyt kyseeseen.. en uskonu että se tunne ihan tältä tuntuu :O välil tullu olot että hyppäänkö rekan alle vaiko kerronko kaikille.
no mut anyway juon nyt olutta ja katon kiekon kolmannen erän rauhas ku on vapaat ja samal tulin tänne jsp raaputtelee asiast.

voin kertoo että real life on aika perseestä. 5 vuotta sit oli datailija mut pari vuotta sit tapahtu jotain ihmeellistä, löysin elämän.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 11 2012 12:32pm
Quote (sipuli @ 11 May 2012 20:27)
vetäse känni päälle ja tuumaile vähän...


tein sen jo ennenkuin kerroin tänne asiasta. niin ja ultra=3kk jos joku ei tienny asiast, olihan se outo nähdä että sydän sykki sil...

This post was edited by Finnish on May 11 2012 12:32pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 11 2012 12:34pm
Quote (Finnish @ 11 May 2012 20:32)
tein sen jo ennenkuin kerroin tänne asiasta. niin ja ultra=3kk jos joku ei tienny asiast, olihan se outo nähdä että sydän sykki sil...


Jos on ystäviä tuttavia kylänmiehiä jolla on penskoja, pitäkää miesten kesken vaikka saunailta. Eiköhän sieltä tule hyviä vinkkejä.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 11 2012 12:36pm
ja kanada tasottanu näköjää kahtee maalii, onneks suomel viel toi 3 pojoo pystys. mut taijan tupakille taas lähtee hiukan omat olot. mut päätin etten lähe nokkaani aukaseen "nasoliinil"
Member
Posts: 9,911
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
May 11 2012 12:42pm
Muistat vaan olla lapses kanssa, vietä sen kanssa aikaa ja nauti sillä on se elämän parhaimpia asioita. Usko pois.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 11 2012 12:45pm
PELIFORUM IHA VITU OIKEE PAIKKA KERTOO ASIASTA
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll