heh, no jospa KUF en kuitenkaan syö sitä

mutta joo, siis lapsen hoidost mulla on jo kokemusta ja tiedän kyllä ettei vapautta ole.
Nyt onneks vapaa vkl nii saa olla. Mut mietityttää että hei.. kun oma lapsi tulee nyt kyseeseen.. en uskonu että se tunne ihan tältä tuntuu

välil tullu olot että hyppäänkö rekan alle vaiko kerronko kaikille.
no mut anyway juon nyt olutta ja katon kiekon kolmannen erän rauhas ku on vapaat ja samal tulin tänne jsp raaputtelee asiast.
voin kertoo että real life on aika perseestä. 5 vuotta sit oli datailija mut pari vuotta sit tapahtu jotain ihmeellistä, löysin elämän.