d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Enkka > Montako Teillä
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 11 2012 11:00am
montako hell baalrunnia tai pindlerunnia ootte naputellu päivässä?
412 baalrunnia eilen, aikaa ois ollu mut vitutus tuli ja haaveeks jäi se 500.

pindlerunneja tässä laddussa enkka 8h aikana 9335 runnia, 19% chickeniä. tavote ois saaha kerran vielä tässä laddussa se 50k runia vuorokaudessa, tuskin kumminkaa onnistun.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
May 11 2012 11:02am
Quote (do_NaUKI @ May 11 2012 08:00pm)
montako hell baalrunnia tai pindlerunnia ootte naputellu päivässä?
412 baalrunnia eilen, aikaa ois ollu mut vitutus tuli ja haaveeks jäi se 500.

pindlerunneja tässä laddussa enkka 8h aikana 9335 runnia, 19% chickeniä. tavote ois saaha kerran vielä tässä laddussa se 50k runia vuorokaudessa, tuskin kumminkaa onnistun.


mä en tiedä ootko sä tosissas, mutta vuorokaudessa on ~86 000 sekuntia
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 11 2012 11:08am
Quote (Ocen @ May 11 2012 07:02pm)
mä en tiedä ootko sä tosissas, mutta vuorokaudessa on ~86 000 sekuntia


en oo laskenu sekunteja. +pelaan useemmalla ku yhellä ukolla kerralla pindlerunneja. baalia sit vaan yhellä hammerilla.

edit: eli 1 pindlerun / alle 10 sec meni tuo 8h. olipas naputtamista

This post was edited by do_NaUKI on May 11 2012 11:08am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 11 2012 11:08am
Quote (Ocen @ 11 May 2012 20:02)
mä en tiedä ootko sä tosissas, mutta vuorokaudessa on ~86 000 sekuntia


SOFTI + BOTTI + 1PPL = TOI MITÄ HÄN SANOO....
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 11 2012 11:10am
Quote (KUF @ May 11 2012 07:08pm)
SOFTI + BOTTI + 1PPL = TOI MITÄ HÄN SANOO....


oon kuullu että joku polakki ois tehny 32k pindlerun/10h viime laddun lopulla, en sit tiiä oliko totta vai ei. kuulostaa paljolta

This post was edited by do_NaUKI on May 11 2012 11:10am
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 11:35am
Quote (do_NaUKI @ 11 May 2012 19:10)
oon kuullu että joku polakki ois botannu 32k pindlerun/10h viime laddun lopulla, en sit tiiä oliko totta vai ei. kuulostaa paljolta


fix'd
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 11 2012 11:36am
emt joskus grindasin viikossa rappelzis 110 leveliä, oli teoreettinen recordi siihe aikaan
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 11 2012 11:50am
kerran pelasin 8 characteria samaan aikaan about 500 runii päiväs
opetelkaa pelaa
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 11 2012 01:10pm
Quote (Pinkku @ May 11 2012 07:50pm)
kerran pelasin 8 characteria samaan aikaan about 500 runii päiväs
opetelkaa pelaa


XD u gozu... luulen että käytit jotain ohjelmaa :huh: ehkä jopa jotain haxia :ph34r: ku 3 charaa käyttää baal runis nii alkaa vituttamaan jo 10 peli jälkeen o_O
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 11 2012 02:05pm
Ihanaa kun kerrot mitä bottisi tekee.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll