☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Ootteko Koskaa Ollu Top10 > Tässä
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 953
Replies: 35
Track Topic
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#1
May 11 2012 09:14am
soft lod eu overall/char listassa?
mulla häämöttää paladin listan top10 iha hetken päästä =)
nyt jo top30 ja overall top50
pinQ/behe ei kiinnosta jos jossai hccl ollu 1 ku siellä pelaa vaan paskat ketkä ei pärjää lodissa.
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#2
May 11 2012 09:27am
Ollu top 3.
Pvm liia helppoa.
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#3
May 11 2012 09:30am
Quote (ambid @ May 11 2012 05:27pm)
Ollu top 3.
Pvm liia helppoa.
pic or titint hapen
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#4
May 11 2012 09:36am
Samassa laddussa Top 4 overall lv83 kohalla ja top9 overall lv91
Tossa lv96 oli #12 overall
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#5
May 11 2012 09:38am
Quote (CeePee @ May 11 2012 05:36pm)
http://i50.tinypic.com/swb70n.jpg
Samassa laddussa Top 4 overall lv83 kohalla ja top9 overall lv91
Tossa lv96 oli #12 overall
onkos tuo soft lod eu? minusta ei näytä siltä. hyvä tulos kyl silti.
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#6
May 11 2012 09:39am
Quote (do_NaUKI @ 11 May 2012 17:38)
onkos tuo soft lod eu? minusta ei näytä siltä. hyvä tulos kyl silti.
ketä kiinnostaa soft lod, bottaajia täynnä
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#7
May 11 2012 09:40am
Quote (hartwall @ 11 May 2012 18:39)
ketä kiinnostaa soft lod, bottaajia täynnä
indeed. ja muuta paskaa
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#8
May 11 2012 09:42am
Quote (do_NaUKI @ 11 May 2012 17:38)
onkos tuo soft lod eu? minusta ei näytä siltä. hyvä tulos kyl silti.
Minusta näyttää että pve softi on paskoille jotka harjottelee viel hc varten
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#9
May 11 2012 09:48am
Quote (CeePee @ 11 May 2012 18:42)
Minusta näyttää että pve softi on paskoille jotka harjottelee viel hc varten
yleinen harhaluulo. hc pelaajat on useimmiten täysiä pelkureita
This post was edited by Rzi on May 11 2012 09:48am
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#10
May 11 2012 09:49am
Quote (Rzi @ 11 May 2012 17:48)
yleinen harhaluulo. hc pelaajat on useimmiten täysiä pelkureita
Ei tos softin PvE ladderissa oo imo mitää järkeä, softissa duelit ja hardcoressa pve grind
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact