d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Perjantai
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 10 2012 04:03pm
Mikä boogie?? B)
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 10 2012 04:29pm
tarkotus ois lähtee kaverille kattelee leffoja illemmalla.

genreinä kauhu/gore

pakko kattoo kyllä vanhojen aikojen muistoks niinkin paska leffa ku house of blood :P ja sen lisäks sit jotain hyvää!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 10 2012 04:31pm
iha jees vuugi:



Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 10 2012 04:35pm
Quote (Rocko @ May 11 2012 12:31am)
iha jees vuugi:

http://i45.tinypic.com/20h3lu.jpg

http://mwittmann.wippiespace.com/jajaja.gif


el mopo tulee yöl ohi 8)
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 10 2012 04:44pm
himena humalassa mutta huomenna paaljon enemmän, kuiteski suomi canada.. luultavasti johki pubii kattoo
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 11 2012 01:00am
pussittelusuunnitelmat saattaa kusta, ehkä kallio
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 11 2012 02:19am
kaveri luovuttaa taas tutusti lvl97 ku ei pärjää
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 02:33am
Quote (Rocko @ 11 May 2012 01:31)
iha jees vuugi:

http://i45.tinypic.com/20h3lu.jpg

http://mwittmann.wippiespace.com/jajaja.gif


:HAIL: kalle on kingi :hail:

fittu oikeest opettele pelaa jollai muulakii ku trapper assalla plox ;DDD ?!?!?!?

Pelis on fittu jtn 15-20 buildii mil vois pvm pelaa mut ei, kalle nussii trapperilla vuodest toisee 8D

Sit ihmettelee ku kay siin 1-2 kk sisalla maistuu puulta noi brs ja sit on itQ potQ quittaus...


No eiha siin, rispectit overall yGöselle b) ( kertoo sun " sosiaalisestaelamasta " aika paljon )




E: nii joo varmaa frendi luon kahon illast suomi - kanada ja sit sen jälkee kait goisii, huomen aamuks töihi ~~

This post was edited by soppamies on May 11 2012 02:34am
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 11 2012 03:21am
Quote (EreKaiser @ 11 May 2012 00:29)
tarkotus ois lähtee kaverille kattelee leffoja illemmalla.

genreinä kauhu/gore

pakko kattoo kyllä vanhojen aikojen muistoks niinkin paska leffa ku house of blood :P ja sen lisäks sit jotain hyvää!


kauhuleffat on parhaita :)

tänään on kuitenki pakko lähtä kattomaan suomen peliä
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll