d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Windows Apua
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 10 2012 06:47am
Latasin uudet wintoosan päivitykset, ja nyt en pääse kirjautumaan käyttäjätilille (admin)

Käynnistyy ihan normaalisti, mutta kun antaa salasanan käyttäjätilille, se näyttää "kirjaudutaan sisälle" hetken aikaa, jonka jälkeen tulee ilmoitus "työpöytää valmistellaan"
Kun lataus on saatu valmiiksi, aukeaa se "perus" työpöytä mikä tulee kun on asentanut windowssin uusiksi, eli ei mitään työpöydällä ja taustakuvana tuo windowssin oletuskuva.
Pääsen kyllä käsiksi kaikkiin vanhoihin tiedostoihin ja se alkuperäinen työpöytäkin löytyy kun tarpeeksi kaivelee, mutta vituttaa kummiskin kun tämä ei tallenna mitään tähän väliaikaiseen työpöytään.

Onko muita vaihtoehtoja kuin Windowsin CD:ltä korjaus?
Member
Posts: 3,310
Joined: Oct 12 2008
Gold: 4.00
Warn: 10%
May 10 2012 06:56am
Ihan normipäivityksetkö latasit vai upgradesitko esim vista -> 7? Kuulostaa aika oudolta tuo jos on vain normipäivitykset ladannu
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 10 2012 06:59am
Quote (Onesy @ 10 May 2012 14:56)
Ihan normipäivityksetkö latasit vai upgradesitko esim vista -> 7? Kuulostaa aika oudolta tuo jos on vain normipäivitykset ladannu


Ihan tavalliset päivitykset windows updaten kautta.

W7 professional 64b
Member
Posts: 3,310
Joined: Oct 12 2008
Gold: 4.00
Warn: 10%
May 10 2012 07:14am
Tosta kun nopeesti googlasin niin ilmeisesti jotkut on ratkonu ton niin että safemodessa vaihtanu käyttäjätilin nimeä, boot ja rämppäät F8 niin menee safemodeen. Enpä muuta osaa sanoa...
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 10 2012 07:19am
Quote (Onesy @ 10 May 2012 15:14)
Tosta kun nopeesti googlasin niin ilmeisesti jotkut on ratkonu ton niin että safemodessa vaihtanu käyttäjätilin nimeä, boot ja rämppäät F8 niin menee safemodeen. Enpä muuta osaa sanoa...


koitetaampas
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 10 2012 07:48am
Eipä toiminu, ei päästä edes safemodessa käyttäjätilille. Nimenvaihdonkin tein muttei pelaa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 10 2012 07:56am
ITSEMURHA
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 10 2012 10:28am
nooh, nyt lähti toimimaan..

Joutu poistamaan alkuperäsen käyttäjätilin rekisteritiedostot. Kaikki firefoxit winampit mediaplayerit yms ohjelmat nollaantu, vittu saatana.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 10 2012 11:54am
voi perkele. en taida asentaa päivityksiä
Member
Posts: 3,310
Joined: Oct 12 2008
Gold: 4.00
Warn: 10%
May 10 2012 11:59am
Quote (BloodStream @ 10 May 2012 19:28)
nooh, nyt lähti toimimaan..

Joutu poistamaan alkuperäsen käyttäjätilin rekisteritiedostot. Kaikki firefoxit winampit mediaplayerit yms ohjelmat nollaantu, vittu saatana.


Oliko ihan laillinen windows?

... tietää varoa sitte päivityksiä jahka oli 'laiton'
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll