d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Laittaa Keittämään
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 9 2012 04:09pm
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012050915551469_ul.shtml

Kattokaa toi video myös.

Siis ei saatana mitä sisäsiittosiaihmiskunnanhäpeäpilkkuja.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 9 2012 04:14pm
juu. näitähän löytyy
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 9 2012 04:51pm
no tuola noi saa sentää tuomion. suomessa todetaan syyttömäks jos on virkapuku.... väsynyt olen ja typoja on

This post was edited by MukavaSamu on May 9 2012 04:53pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 9 2012 05:06pm
Sietäisi tehdä mielentilatutkimukset poliiseille tuossa maassa parin vuoden välein.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 05:07pm
Poliisi on poliisi ei poliisia saa kyseenalaistaa, sehän on kuitenkin poliisi.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 9 2012 05:50pm
Jos teitä kiinnostaa aihe nii suosittelen myös tätä videota:

Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
May 9 2012 06:02pm
Quote (Wondrous @ 10 May 2012 02:50)
Jos teitä kiinnostaa aihe nii suosittelen myös tätä videota:

http://www.youtube.com/watch?v=OEoJQpkUNRc


suuri osa aivan oikeutettuja kiinniottoja

yleensä se menee vaan näis sillai et nää rupee huutamaan jotakin että "i know my rights blablabla" ja sittenku ei totella itketään kun saadaan lamauttimesta

näkyy kyl silti olevan ikävän paljon tota turhaakin voimankäyttöä :D kaverit polvilleen riviin ja kaasua vaan niskaan yms
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 9 2012 06:58pm
Tä maailma on muutenki nii perseestä että en jaksa välittää :D

nautin vaa elämästä ja pidän hauskaa, ei oo aikaa murehtia muista.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 10 2012 02:30am
Quote (BloodStream @ 10 May 2012 02:06)
Sietäisi tehdä mielentilatutkimukset poliiseille tuossa maassa parin vuoden välein.


Nojaaa:

Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 10 2012 03:20am
Ei kai noita enää ihmisiksi lueta :)

Possupoliiseja niinkuin duke nukemissa.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll