d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Vit.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 11:12am
- Suomessa ruoka on pahaa, ihmiset kovasydämisiä ja miehet rumia

iltalehden uutisesta joka käsittelee romani pummeja tuol kapungilla... MIKS NE TULEE TÄNNE JOS NE VAA VALITTAA VITTU, KERJÄIS SIEL OMASSA MAASSAAN
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 9 2012 11:27am
vituttaakonaminami
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 9 2012 11:29am
Tapporaha romaanin korvasta
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 9 2012 01:01pm
Quote (Iceheart @ May 9 2012 07:12pm)
- Suomessa ruoka on pahaa, ihmiset kovasydämisiä ja miehet rumia

iltalehden uutisesta joka käsittelee romani pummeja tuol kapungilla... MIKS NE TULEE TÄNNE JOS NE VAA VALITTAA VITTU, KERJÄIS SIEL OMASSA MAASSAAN


valittaa suomalaisetkin vaikka mistä triviaalista, mikseivät tappaisi itseään?
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 9 2012 01:03pm
Quote (BebebBurns @ 9 May 2012 22:01)
valittaa suomalaisetkin vaikka mistä triviaalista, mikseivät tappaisi itseään?


touché
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 9 2012 01:24pm
Quote (BebebBurns @ 9 May 2012 21:01)
valittaa suomalaisetkin vaikka mistä triviaalista, mikseivät tappaisi itseään?


sitten eivät voittaisi jääkiekon mm kultaa
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 01:27pm
Quote (BebebBurns @ May 9 2012 07:01pm)
valittaa suomalaisetkin vaikka mistä triviaalista, mikseivät tappaisi itseään?


suomalaiset valittaa omasta maastaan, niin? pointti oli se et, jos tänne tulee niin sit on täällä ja vaikka tekee jotain hyödyllistä valittamatta..

romanit valittaa ku niitä syrjitään sen takia ku ne pummii kadulla, miksiköhän.

e: täydentäen ja lisättäen:

Tullaan suomeen kun ei pysty elään omassa maassa, sit tullaan suomeen ja valitetaan et kun ihmiset ei anna rahaa kippoon kadulla ja muutenkin on vihamielisiä. ettekö tajua pointtia, sais olla hyvin tyytyväisiä et ees pääsi tänne ja vaikka menis duuniin nii arvostus kohois kattoon.

instead keskustorilla kipon kans ihmiseltä toiseen kiertäen, "SUOMI PASKA MAA"




This post was edited by Iceheart on May 9 2012 01:34pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 9 2012 01:34pm
Quote (Iceheart @ May 9 2012 09:27pm)
suomalaiset valittaa omasta maastaan, niin? pointti oli se et, jos tänne tulee niin sit on täällä ja vaikka tekee jotain hyödyllistä valittamatta..

romanit valittaa ku niitä syrjitään sen takia ku ne pummii kadulla, miksiköhän.


pointtini liittyi universumiimme, ei valtioon.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 01:38pm
Quote (BebebBurns @ May 9 2012 07:34pm)
pointtini liittyi universumiimme, ei valtioon.


Niin no, mun puolesta suomalaiset saa valittaa oikeastaan kaikesta mitä päähänsä saavat, kuhan ei toisten varpaille astu.

e: mutta tajusiks MUN pointtia ollenkaan tässä

Kelaa tämä mielikuva päässäsi

henkilö x kuolee ellei pääse paikasta a paikkaan b, henkilö S takaa henkilö X:lle paikan S:än omasta maasta, X päästyään S maille, x kiroo kuinka paskamesta B on, tarinan opetus = ois voinu jäädä paikkaan a?

This post was edited by Iceheart on May 9 2012 01:47pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 9 2012 01:49pm
Quote (Iceheart @ May 9 2012 09:38pm)
Niin no, mun puolesta suomalaiset saa valittaa oikeastaan kaikesta mitä päähänsä saavat, kuhan ei toisten varpaille astu.

e: mutta tajusiks MUN pointtia ollenkaan tässä


miten sitä voisi olla tajuamatta.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll