Quote (BebebBurns @ May 9 2012 07:01pm)
valittaa suomalaisetkin vaikka mistä triviaalista, mikseivät tappaisi itseään?
suomalaiset valittaa omasta maastaan, niin? pointti oli se et, jos tänne tulee niin sit on täällä ja vaikka tekee jotain hyödyllistä valittamatta..
romanit valittaa ku niitä syrjitään sen takia ku ne pummii kadulla, miksiköhän.
e: täydentäen ja lisättäen:
Tullaan suomeen kun ei pysty elään omassa maassa, sit tullaan suomeen ja valitetaan et kun ihmiset ei anna rahaa kippoon kadulla ja muutenkin on vihamielisiä. ettekö tajua pointtia, sais olla hyvin tyytyväisiä et ees pääsi tänne ja vaikka menis duuniin nii arvostus kohois kattoon.
instead keskustorilla kipon kans ihmiseltä toiseen kiertäen, "SUOMI PASKA MAA"
This post was edited by Iceheart on May 9 2012 01:34pm