d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diaablo 3 > Mistäs Sen Sais Halvimmal
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 9 2012 05:22am
te nörtit ootte tietty ostanu sen jo pre-orderina vuosia sit ni sanokaas mist sen sais halvimmin hommattua?
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 9 2012 05:23am
Voisin googlettaa "diablo 3 hinta" ja katsoa hintaseurannasta mutten jaksa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 9 2012 05:25am
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 9 2012 05:41am
itsellä oli alle 40e puolenkuunpeleistä..
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 9 2012 07:37am
Quote (HardyTarget @ 9 May 2012 13:23)
Voisin googlettaa "diablo 3 hinta" ja katsoa hintaseurannasta mutten jaksa.


mulla kans vähä sama
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
May 9 2012 07:49am
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/45641/dfqvs/Diablo-3-PC-Mac-peli-kuljetus-kaupanpaalle-alv-0

41,40

/e: tosin "Ahvenanmaan varastossa alle -25 kpl"

This post was edited by Zoni on May 9 2012 07:50am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 08:39am
VPD
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 9 2012 08:51am
eipä tuo viiden euron ero missään tunnu
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 9 2012 09:36am
käyn kyllä paikanpäällä ostamassa, jotta pääsee heti pelailemaan, kun lähtee pyörimään. muuten hommaisin diginä, mutta aika käsittämätön hinta sillä.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 9 2012 09:50am
Quote (BebebBurns @ 9 May 2012 17:36)
käyn kyllä paikanpäällä ostamassa, jotta pääsee heti pelailemaan, kun lähtee pyörimään. muuten hommaisin diginä, mutta aika käsittämätön hinta sillä.


niin se olis kyl bueno et liike olis helsingis
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll