☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diaablo 3 > Mistäs Sen Sais Halvimmal
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 701
Replies: 14
Track Topic
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1
May 9 2012 05:22am
te nörtit ootte tietty ostanu sen jo pre-orderina vuosia sit ni sanokaas mist sen sais halvimmin hommattua?
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#2
May 9 2012 05:23am
Voisin googlettaa "diablo 3 hinta" ja katsoa hintaseurannasta mutten jaksa.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#3
May 9 2012 05:25am
tossa olis 43.44e postikuluineen
http://www.vpd.fi/tuote/9301/66/80/Diablo%20III%20PC%20%28DVD%29/PC/Ennakot
Tricktrick
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold
:
190.00
#4
May 9 2012 05:41am
itsellä oli alle 40e puolenkuunpeleistä..
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#5
May 9 2012 07:37am
Quote (HardyTarget @ 9 May 2012 13:23)
Voisin googlettaa "diablo 3 hinta" ja katsoa hintaseurannasta mutten jaksa.
mulla kans vähä sama
Zoni
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold
:
0.00
#6
May 9 2012 07:49am
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/45641/dfqvs/Diablo-3-PC-Mac-peli-kuljetus-kaupanpaalle-alv-0
41,40
/e: tosin "Ahvenanmaan varastossa alle -25 kpl"
This post was edited by Zoni on May 9 2012 07:50am
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#7
May 9 2012 08:39am
VPD
LordChasus
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold
:
0.00
#8
May 9 2012 08:51am
eipä tuo viiden euron ero missään tunnu
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#9
May 9 2012 09:36am
käyn kyllä paikanpäällä ostamassa, jotta pääsee heti pelailemaan, kun lähtee pyörimään. muuten hommaisin diginä, mutta aika käsittämätön hinta sillä.
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#10
May 9 2012 09:50am
Quote (BebebBurns @ 9 May 2012 17:36)
käyn kyllä paikanpäällä ostamassa, jotta pääsee heti pelailemaan, kun lähtee pyörimään. muuten hommaisin diginä, mutta aika käsittämätön hinta sillä.
niin se olis kyl bueno et liike olis helsingis
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact