Quote (mafgi @ 8 May 2012 13:35)
ja jos saisin vähän tarkemmat ohjeet kuin tunge sinne olen pelannut diabloa viimeksi 3vuotta sitten
Älä lopeta hyvää putkee... tää ois vähä sama ku oisit röökipolto lopettanu 3v sitte ja alotat taas uusiks.. shame on you !!!