d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hei Apua Diablo 2:sen Latauksessa > Miten Lataan Blizzardista Diablo 2:sen C
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,083
Joined: Nov 29 2008
Gold: 22.50
May 8 2012 04:26am
tietääkö kukaan kuinka voisin blizzardin sivuilta ladata diablo 2 cdkeyllä olen ostanut jo 3x diablo2levyt ja en saa ladattua taaskaan diabloa joten tarvitsisin apua jos joku osaisi kertoa miten lataan blizzardista diablo 2:sen cd keyllä
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 8 2012 04:29am
tunge se koodi sinne sivuille nii se muuntaa sen eri muotoseks, todennäkösesti yrität lataa sillä 16 digit keyllä?

ps. hyvä ilmaisu asiaan.
Member
Posts: 2,083
Joined: Nov 29 2008
Gold: 22.50
May 8 2012 04:33am
on minulla 26merkkinenkin key
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Member
Posts: 2,083
Joined: Nov 29 2008
Gold: 22.50
May 8 2012 04:35am
kiitos paljon ^^

This post was edited by mafgi on May 8 2012 04:36am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 8 2012 04:36am
Quote (mafgi @ 8 May 2012 13:35)
ja jos saisin vähän tarkemmat ohjeet kuin tunge sinne olen pelannut diabloa viimeksi 3vuotta sitten


Älä lopeta hyvää putkee... tää ois vähä sama ku oisit röökipolto lopettanu 3v sitte ja alotat taas uusiks.. shame on you !!!
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 8 2012 05:27am
Quote (soppamies @ May 8 2012 12:36pm)
Älä lopeta hyvää putkee... tää ois vähä sama ku oisit röökipolto lopettanu 3v sitte ja alotat taas uusiks.. shame on you !!!


tää bolottamine on vaa epäterveellisempää ku rööki poltto :D
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll