Quote (Iceheart @ 8 May 2012 11:08)
SOFTI, HAHAHHAH. HCSSA EI PYSTY OSTAMAAN OIKEELLA RAHALLA ITEMEITÄ, BLIZZARDIKI VIHAA TEITÄ SOFTEJA JA TAHTOO RAHASTAA TEITÄ HAHAHHEAHAH8 DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
Tiedän, mutta suurin osa tulee pelaaman softcorea niin kuin Diablo 2:ssa. Tämän takia referoin kyseiseen lauseeseen. Itse en edes Diablo 3:sta ole ostamassa
