Quote (Elmeri @ 8 May 2012 18:35)
Ite joudun menee töihin kattoo peliä

Suomi vie 3-1
No hitto ku ei siel mei valvomos oo telkkariii :DDD koko saaatana tehtaassa oo ku yks töllö kait ( mikäli ei oo viety jo pois ) ja sekii on toisella puolella tehasta ja valvomo uskosi muutkii täynnä sen konee miehistä

radiosta kait kuunnellaa duunis
