d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uusi Tv Hakusessa
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 7 2012 12:05pm
minkä merkkistä tässä kannattaa ostaa?
ja mitä hintaluokkaa 35''-42'' televisiot edustaa tätä nykyä eli kannattaako lähtee maksamaan lähemmäs 800€ 42" tv:stä?
onkos noissa kaikissa uusissa televissiossa sisäinen digipoksi ja saako niihin maksukanava kortteja kiinni tms?

apuja otetaan vastaan kun nuista en itse mitään ymmärrä :)
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 7 2012 12:32pm
Philipseis paras kuva monien testien perusteella
kaikissa uusissa tvssä on digibox, kortit saa kiinni, tarvii conax lukijan joka maksaa 50-80e, plustv kortissa on korttivuokra 2,50e/kk ja + tietysti se kanavapaketti minkä otat
lcd, led tai plasma, makuasia.. jos tietokoneeseen pistää kiinni, ei kannatta plasmaa ostaa ku meinaa välistä palaa taskbarit ym kuvat kiinni jotka ei liiku

Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 7 2012 02:03pm
Itellä tietokoneen näyttönä 32" samsung fullhd hdmi liittimellä ja hyvin toimii.
Pitää vaan vähän säädellä näyttöä aluksi että näkee tekstit kunnolla.

jotain 1,5 vuotta sitten pulitin ~ 700e.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 7 2012 02:38pm
leffa + pimeät värit = plasma

muuten led, siinä alkua

sitte mietit haluutko 3d vai et
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 7 2012 03:09pm
Ite suosin samsungin telkkuja. Tähän asti olleet aiva helevetin hyviä käyttää. Ja komian näkösiäki sillon ku ovat kiinni. (eli naisetki tykkää niist sisustuselementteinä)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 7 2012 04:52pm
samsung/lg
itellä lg, iha perusjees. halpa oli kun ostin, 32" makso 440€ vuos pari sit
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 7 2012 10:00pm
Quote (A2K @ 7 May 2012 23:09)
Ite suosin samsungin telkkuja. Tähän asti olleet aiva helevetin hyviä käyttää. Ja komian näkösiäki sillon ku ovat kiinni. (eli naisetki tykkää niist sisustuselementteinä)


tää on totta

mut riippuu iha käyttötarkotuksesta, jos katot paljon urheilua+leffoja ni sit suosittelen ostaan Plasman, panasonicilta. Käyt kattoo vähä eroja kuvanlaadusta ku esmes gigantissa on plasma + led vierekkäi. Itte oon päätyny ostamaan 46" 3d plasman panasonicilta.

led puolelta sitte samsung.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
May 8 2012 09:21am
Sony Bravia, nuff said.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 8 2012 09:24am
Samsung/Sonylle myös täältä ääni.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll