Quote (A2K @ 7 May 2012 23:09)
Ite suosin samsungin telkkuja. Tähän asti olleet aiva helevetin hyviä käyttää. Ja komian näkösiäki sillon ku ovat kiinni. (eli naisetki tykkää niist sisustuselementteinä)
tää on totta
mut riippuu iha käyttötarkotuksesta, jos katot paljon urheilua+leffoja ni sit suosittelen ostaan Plasman, panasonicilta. Käyt kattoo vähä eroja kuvanlaadusta ku esmes gigantissa on plasma + led vierekkäi. Itte oon päätyny ostamaan 46" 3d plasman panasonicilta.
led puolelta sitte samsung.