Quote (MukavaSamu @ May 7 2012 12:28pm)
miks et ota ilokaasua puudutuksen sijaan? itsehän otan huumeita vastaan aina ku mahdollista.
E: hammaslääkäriltä vaan tietysti. Varmaa koht lähtee leikkauksee/revintään 1 viisaudenhammas ja sit oon
taas bärinöis.
jaa onko sellanenki vaihtoehto
