d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Vitun Juurihoidot
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 7 2012 04:26am
Sössön sössön täst saatanan puudutuksest tuu loppua ikinä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 7 2012 04:28am
miks et ota ilokaasua puudutuksen sijaan? itsehän otan huumeita vastaan aina ku mahdollista.
E: hammaslääkäriltä vaan tietysti. Varmaa koht lähtee leikkauksee/revintään 1 viisaudenhammas ja sit oon
taas bärinöis.

This post was edited by MukavaSamu on May 7 2012 04:30am
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 7 2012 04:33am
En mie ees tajunnu kysyä. Ei täs mitään hätää sinänsä kun ei päiväl tarvi käydä asioimas missään, puheesta ei saa mitään selvää :D

Hirveet kuumotuksen kun menin tuonne, mutta ei se nyt niin paha juttu ollukkaan.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 7 2012 04:39am
saatanan saatana. pitäs varmaa pikkuhiljaa käydä hammaslääkärissä ku joku 5 vuotta sit viimeks. eikä nuo viisaudenhampaatkaa oo vaivannu
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 7 2012 07:36am
se on kivaa ja halpaa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 7 2012 07:39am
samu on aina sit tämmöne sen jälkee!

Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 7 2012 08:49am
Quote (MukavaSamu @ May 7 2012 12:28pm)
miks et ota ilokaasua puudutuksen sijaan? itsehän otan huumeita vastaan aina ku mahdollista.
E: hammaslääkäriltä vaan tietysti. Varmaa koht lähtee leikkauksee/revintään 1 viisaudenhammas ja sit oon
taas bärinöis.


jaa onko sellanenki vaihtoehto :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 7 2012 08:49am
Quote (sipuli @ 7 May 2012 15:36)
se on kivaa ja halpaa


Kivasta en mene vannomaan enkä myöskään halvasta, mutta kunnan hinnat kuiteskin halvempia kuin yksityinen.
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 7 2012 12:41pm
Itellä oli kans.. perseestä ekat kaks kertaa, sitku ne hermot on poissa eipä tunnu miltää.
Ps. Ilman puudutusta meni kaikki ... saatananmoinen kipu ekalla kerralla :D 4 Kertaa piti käydä.
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll