d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi-slovakia
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 04:12am
lauantai vietoista selvitty ja kohta alkaa murhenäytelmä osa 2 SUOMI-SLOVAKIA tästä tulee murskavoitto. 5-1 suomelle

This post was edited by Iceheart on May 6 2012 04:19am
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 6 2012 04:37am
Mikä ihmeen murhenäytelmä.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 04:39am
Quote (HardyTarget @ May 6 2012 10:37am)
Mikä ihmeen murhenäytelmä.


Slovakian puolesta mut joo kirjotin ehkä hieman väärin ;)
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
May 6 2012 04:52am
Quote (Iceheart @ 6 May 2012 13:39)
Slovakian puolesta mut joo kirjotin ehkä hieman väärin ;)



no saapa taas nähdä....

mut sitä odotellessa!
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 6 2012 04:56am
ei tämmösiä hommia kiitti
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 05:25am
Quote (BebebBurns @ May 6 2012 10:56am)
ei tämmösiä hommia kiitti


lätkä on parasta huumetta hei :8
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 05:40am
Moneltas tää tänää alko ? jtn klo 16:xx ?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 05:42am
Quote (soppamies @ May 6 2012 11:40am)
Moneltas tää tänää alko ? jtn klo 16:xx ?


16.15
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 05:43am
Quote (Iceheart @ 6 May 2012 14:42)
16.15


Jaaah, vois mennä kaverin luo kahtoo sit ton, jaa sitte illasta yö vuoroo...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 6 2012 05:51am
Quote (Iceheart @ May 6 2012 01:25pm)
lätkä on parasta huumetta hei :8


kehnosti pärisee miulla
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll