d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Onks D2 Tullu Reset? > En Oo Parii Kk Pelannu
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 5 2012 03:32am
miten in-game menee nykysin? onks siel viel pelaajii vai täynnä baal/diarun bottei?

kehtasko alottaa ladderia enää?

This post was edited by Finnish on May 5 2012 03:33am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 5 2012 03:40am
käy kattomassa
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 5 2012 03:46am
Quote (BebebBurns @ 5 May 2012 11:40)
käy kattomassa


joo just avasin, koittelen ettii spirittii mun hammadinille ja kengätki näköjää uupuu.

saakohan täält ostettua 2 x spirit pallylle + kengät? tällä 1,50 fg?

edit: sain ostettuu spirit, 45@ res, 34fcr. makso pul mal

This post was edited by Finnish on May 5 2012 03:57am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 5 2012 04:01am
Quote (Finnish @ 5 May 2012 12:46)
joo just avasin, koittelen ettii spirittii mun hammadinille ja kengätki näköjää uupuu.

saakohan täält ostettua 2 x spirit pallylle + kengät? tällä 1,50 fg?


ei. botteja+muita pellejä täynnä
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 5 2012 04:05am
Quote (Rzi @ 5 May 2012 12:01)
ei. botteja+muita pellejä täynnä


nyt on jo war travel 50% mf kengätki.

viel pitäs saada ostettuu 1 spirit lisää.. aika hidast tää ostaminen
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 5 2012 04:06am
Quote (Finnish @ 5 May 2012 13:05)
nyt on jo war travel 50% mf kengätki.

viel pitäs saada ostettuu 1 spirit lisää.. aika hidast tää ostaminen


nii on. kannattaa ennemmi pelata ja löytää

This post was edited by Rzi on May 5 2012 04:06am
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 5 2012 04:08am
Quote (Rzi @ 5 May 2012 12:06)
nii on. kannattaa ennemmi pelata ja löytää


nii no, afk:lle jätin itteni d2.. katon sit jos joku pelaaja on käyny nii whispaan takas..
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 5 2012 05:44am
onko jollai flawless tai perf diamondii :) saa 1fg ;)
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 5 2012 05:45am
Quote (EreKaiser @ May 5 2012 01:44pm)
onko jollai flawless tai perf diamondii :) saa 1fg ;)


classicista nuista maksetaan ~5 fg
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 5 2012 05:46am
Quote (xFK @ 5 May 2012 14:45)
classicista nuista maksetaan ~5 fg


Lod HcL maksan 1fg :P
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll