d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kävin Tänää Verkkokauppa.com:is > Olin Pettynyt
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 4 2012 02:25pm
Mitä tämä paska on?

Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 4 2012 05:21pm
näin tänää kyseistä peliä, ei vittu mitä paskaa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 4 2012 05:53pm
:DDDD

vois miekkailla.
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 4 2012 06:04pm
Quote (rumpali @ 5 May 2012 02:53)
:DDDD

vois miekkailla.


8D

VARO ETTEI SE HAJOO! SIIN ON RAJOTETUSTI ISKUJA!!!!111oneoneoenoeneeoneeoene

Sit kaljalle.

e: ja kuluttaa bemmin kumia<3

This post was edited by Ugheli on May 4 2012 06:04pm
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
May 4 2012 06:17pm
montako ostit?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 4 2012 06:38pm
Quote (Ugheli @ May 5 2012 03:04am)
8D

VARO ETTEI SE HAJOO! SIIN ON RAJOTETUSTI ISKUJA!!!!111oneoneoenoeneeoneeoene

Sit kaljalle.

e: ja kuluttaa bemmin kumia<3


B)

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 4 2012 10:13pm
Tonne o aina yhtä vittumaista ajaa ku saa ootella niitä rekkoja!!
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 5 2012 01:45am
vaikka liike siirtyi 500m niin se on iha perseestä. Nykyään ei löydä mitään hyllyistä vaan kaikki haetaan jostain takahuoneesta ja joutuu odottaa iha vitusti. Siel vaan isoille brändeille osastot jossa pitää tavaroitaan esillä.

En suosittele kenenkään menemään verkkokauppaan enään. Netistä helpompi tilata suoraan kotiovelle.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 5 2012 06:16am
Quote (Ugheli @ 5 May 2012 03:04)
8D

VARO ETTEI SE HAJOO! SIIN ON RAJOTETUSTI ISKUJA!!!!111oneoneoenoeneeoneeoene

Sit kaljalle.

e: ja kuluttaa bemmin kumia<3


RÄLLÄKÄLLÄ?

EI SE MUUTE KULU
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 5 2012 03:36pm
Quote (KUF @ May 5 2012 03:16pm)
RÄLLÄKÄLLÄ?

EI SE MUUTE KULU


voi jani sua.

kyllä sen kumin saa ajamallakin haiskahtamaan

:)
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll