Quote (Iceheart @ 4 May 2012 14:42)
Selänne ei pelaa ja suomi voittaa 4-1
Toi Selänne juttu oli vittuilua Rzi:lle, kyllä minä tiedän että Selänne ei ole joukkueessa mukana

Quote (Mokkula @ 4 May 2012 14:42)
katoitko ennakkoon?

Joo katoin..
This post was edited by soppamies on May 4 2012 05:44am