Quote (Rzi @ May 4 2012 10:11am)
Älä oo vihanen. Ei ole omaa kokemusta, mutta lukenut olen ja ajattelin kertoa mikäli jotain kiinnostaa.
en kuitenkaan suosittele keittää teetä jos et tie oikeeta annostusta... voi meinaa kuolla. Yleensäkki
kannattaa tehdä allergiatesti ennenku nauttii mitää yrttei. Itse saanu joskus anafylaksian ja en hoitanu sitä millään
muullaku nukahtamalla. Ei mikään maailman hienoin kokemus ja olis voinu henkikin lähtee.