d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Valeriaana
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 3 2012 04:01pm
Onko sekavamamu tai joku muu juonu?
Saako tota ihanvitunkamalaa makua peittoon jollain? :L
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 3 2012 04:17pm
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 01:01)
Onko sekavamamu tai joku muu juonu?
Saako tota ihanvitunkamalaa makua peittoon jollain? :L


Code

Valeriaana eli rohtovirmajuuri

Käyttötarkoitus:

Hermostollinen jännittyneisyys, ärtyvyys, levottomuus ja unensaantivaikeudet.



Eh stressaantunut alkemistikö olet?
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 3 2012 04:32pm
Quote (ParaNoir1 @ 4 May 2012 01:17)
Code
Valeriaana eli rohtovirmajuuri

Käyttötarkoitus:

Hermostollinen jännittyneisyys, ärtyvyys, levottomuus ja unensaantivaikeudet.



Eh stressaantunut alkemistikö olet?


utelias enemmänkin. relailu on jees.
Aika suppean näkönen lista tuo, mistä löysit?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 4 2012 02:08am
kyllähän mä tota syön päivittäin. vaihdellen 1-5x 500mg iltasin
Tosin on ihan eri asia tehdä teetä itse keräämistään juurista. niillä saa kuulemma jonkunlaisen päihtymystilan aikaan,
en vaan annostusta tiedä, niin en halua kokeilla. Rauhottaa iltaa vasten tosi hyvi ja nukahtaminen on helpompaa.

E: syön siis capseleita.

This post was edited by MukavaSamu on May 4 2012 02:09am
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 4 2012 02:48am
valeriaanatee haisee ripulilta eikä maistu juuri paremmalta :(
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 4 2012 02:51am
Quote (Matroskin @ May 4 2012 09:48am)
valeriaanatee haisee ripulilta eikä maistu juuri paremmalta :(


haisee itseasiassa sukille mitä on pidetty jalas viikoja. Kissat tykkää tosta Valerianan hajusta (hyi vittu)
ja tulee tosi leikkisiks / päihtyneiks siitä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 4 2012 03:11am
Quote (MukavaSamu @ 4 May 2012 11:08)
kyllähän mä tota syön päivittäin. vaihdellen 1-5x 500mg iltasin
Tosin on ihan eri asia tehdä teetä itse keräämistään juurista. niillä saa kuulemma jonkunlaisen  päihtymystilan aikaan,
en vaan annostusta tiedä, niin en halua kokeilla. Rauhottaa iltaa vasten tosi hyvi ja nukahtaminen on helpompaa.

E: syön siis capseleita.


:fume:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 4 2012 03:14am
Quote (Rzi @ May 4 2012 10:11am)
:fume:


Älä oo vihanen. Ei ole omaa kokemusta, mutta lukenut olen ja ajattelin kertoa mikäli jotain kiinnostaa.

en kuitenkaan suosittele keittää teetä jos et tie oikeeta annostusta... voi meinaa kuolla. Yleensäkki
kannattaa tehdä allergiatesti ennenku nauttii mitää yrttei. Itse saanu joskus anafylaksian ja en hoitanu sitä millään
muullaku nukahtamalla. Ei mikään maailman hienoin kokemus ja olis voinu henkikin lähtee.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 4 2012 06:53am
Quote (MukavaSamu @ 4 May 2012 12:14)
Älä oo vihanen. Ei ole omaa kokemusta, mutta lukenut olen ja ajattelin kertoa mikäli jotain kiinnostaa.

en kuitenkaan suosittele keittää teetä jos et tie oikeeta annostusta... voi meinaa kuolla. Yleensäkki
kannattaa tehdä allergiatesti ennenku nauttii mitää yrttei. Itse saanu joskus anafylaksian ja en hoitanu sitä millään
muullaku nukahtamalla. Ei mikään maailman hienoin kokemus ja olis voinu henkikin lähtee.


tuskin tässä tapauksessa kovin todennäköstä ellei kuupalla juo. Mutta yleisohjeena toki.
Sama säännöllisen käytön kanssa, oli aine melkei mikä vaan.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 6 2012 05:33am
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 01:32)
utelias enemmänkin. relailu on jees.
Aika suppean näkönen lista tuo, mistä löysit?


luin khyl tän joku pari päivää unohtu vaa postatalinkki..

http://www.tohtori.fi/?page=5184117&id=0670063

Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll