d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutta Netskyta
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 3 2012 10:23am

xoxo
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 3 2012 02:53pm
ok
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 4 2012 07:11am
Quote (Ankeli @ May 4 2012 12:04am)


90% tosta topicista on paskaa, ajattelin perustaa oman jossa on vain hyvä musiikki sallittua
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 4 2012 07:19am
Quote (OjjiLol @ 4 May 2012 16:11)
90% tosta topicista on paskaa, ajattelin perustaa oman jossa on vain hyvä musiikki sallittua


Hyvä että pidät paskasi täällä jos joQ poststepin Netsky o teikäläisen lippulaiva.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 4 2012 07:25am
Quote (Ankeli @ May 4 2012 04:19pm)
Hyvä että pidät paskasi täällä jos joQ poststepin Netsky o teikäläisen lippulaiva.


ei suinkaa, menen nyt pois
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 4 2012 07:28am
Quote (OjjiLol @ 4 May 2012 16:25)
ei suinkaa, menen nyt pois


Minä myös.

https://www.youtube.com/watch?v=8lLKmJJ68DM
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll