d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Top 1 Hc Classic > Jeå
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 05:52pm
voitettu ladderi
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 2 2012 06:17pm
et taida nousta B)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 06:34pm
Quote (Affii @ 3 May 2012 00:17)
et taida nousta  B)


en enää ku riprap :D mutta käytiin top 1 ja se oli tavote! :D kukaan muu suomalainen ei pääsekkää enää ;D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 2 2012 06:44pm
Quote (PMS @ May 3 2012 02:34am)
en enää ku riprap :D mutta käytiin top 1 ja se oli tavote! :D kukaan muu suomalainen ei pääsekkää enää ;D


tee uus. kannattiko kuolla.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 08:46pm
Quote (do_NaUKI @ 3 May 2012 00:44)
tee uus. kannattiko kuolla.


kokoajan tehny :D teen kerralla kyllä 4 char
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll