d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Classic Hardcore Ladder > Keskustelua Tästä
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 07:06am
Kuka aloittaa ?

Ite alotan sorsalla


:)
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 2 2012 07:06am
alotan jos oon kotosalla siihen aikaan, varmaankin paladinilla tai javalla
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 07:10am
Quote (Souprat @ 2 May 2012 13:06)
alotan jos oon kotosalla siihen aikaan, varmaankin paladinilla tai javalla


olis iha kiva saaha joku kunno tiimi mutta nii vähän ppl aloittamassa ( suomalaisia )
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 2 2012 07:13am
Quote (PMS @ May 2 2012 04:10pm)
olis iha kiva saaha joku kunno tiimi mutta nii vähän ppl aloittamassa ( suomalaisia )


onko mitään haisua monelta abauttiarallaa aukiaapi
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 07:14am
Quote (Souprat @ 2 May 2012 13:13)
onko mitään haisua monelta abauttiarallaa aukiaapi


ei kuule mitaan havaintoa. fissiin puolenyön aikaan, ite pelaan ainakin seuraavat 24h putkeen :D

Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
May 2 2012 11:22am
meinasin koittaa :)

tosin hirveesti aikaa ei oo, niin tuskin mihkään tiimeihin meen :(
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 2 2012 12:58pm
Minä ainaski, oli joku muu kans... vkl sit pelaileen.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll