d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Vappu
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 30 2012 03:58am
Mitäs suunnitelmii?

Ite 24 päkki olutta, matkakaijuttimet, viltti ja evästä ja ulkoilmasta nauttimaan! sais olla yhtä lämmintä ku eile.
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 30 2012 04:18am
Terassille alottelee ja jos siitä sitte menis valleille naatiskelemaan muutaman ja baariin
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 30 2012 04:20am
Voisin olla vaikka selvinpäin ja juoda simaa sekä syödä munkkeja
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 30 2012 04:24am
ruuvaan autoa, sit pelaan pleikkaria. siinähän se työläisten juhla menee.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 30 2012 04:32am
Quote (SPUG @ 30 Apr 2012 13:18)
Terassille alottelee ja jos siitä sitte menis valleille naatiskelemaan muutaman ja baariin


puhutko lepran valleista tässä? :P
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 30 2012 04:38am
Korjaan ooppelii ja tissuttelen.
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 30 2012 05:01am
Quote (EreKaiser @ 30 Apr 2012 13:32)
puhutko lepran valleista tässä? :P


Kyyyyyllä.
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Apr 30 2012 05:25am
vappu wanhojen kaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 30 2012 05:35am
Pussittelemaan tekis mieli, mutta kaverien suhteen aika forever alone
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 30 2012 05:41am
olen himassa ja koneella. vituttaa liikaa.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll