d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Vp Ulkona Kisoista ;d > Haha Paskat
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 29 2012 10:45am
vp aka ville pöltonen ulkona joukkueesta ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 29 2012 10:49am
kiinnosti
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 29 2012 10:59am
Quote (Pavise @ Apr 29 2012 06:49pm)
kiinnosti


kerroit just että oot läski ketä ei urheil kiinnosta ja vaa istut koneella ja luulet että on jees ku istut d2jp päivät. et varmaa oo koskaa ees käyny lomalla ja jos meet ni "joo oon perusanaali ja meen kran kanarialle" .....
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 29 2012 11:16am
Quote (do_NaUKI @ 29 Apr 2012 19:59)
kerroit just että oot läski ketä ei urheil kiinnosta ja vaa istut koneella ja luulet että on jees ku istut d2jp päivät. et varmaa oo koskaa ees käyny lomalla ja jos meet ni "joo oon perusanaali ja meen kran kanarialle" .....


sie kerroit just et oot homo joka ottaa peppuun isiltään samalla kun runkkaa jääkiekolle telkkarista ja istut sohvalla ja luulet että on jees kun katot telkkaria päivät. et varmaan oo koskaan ees käyny ulkona ja jos meet nii "joo oon tota anaaliseksiä harrastellut kun käyn vessassa ain isin kans" .....


Quote (Rocko @ 29 Apr 2012 20:18)
mikäs jonetapelu täällä on?

aika yllättyny kyl. VP on yks parhaista arvokisapelureista. olisin ite kelpuuttanu helposti mukaan.


ei täällä mitään tapella :blush:

This post was edited by Pavise on Apr 29 2012 11:20am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 29 2012 11:18am
mikäs jonetapelu täällä on?

aika yllättyny kyl. VP on yks parhaista arvokisapelureista. olisin ite kelpuuttanu helposti mukaan.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Apr 29 2012 11:24am
alkaa olee menneen talven lumia, ihan hyvä ratkasu antaa nuoremmille näyttömahollisuus
varmasti painoi kupissa sekin, että kyseinen kaveri kieltäytyi viime mm-kisoista

This post was edited by Pinkku on Apr 29 2012 11:25am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 29 2012 11:27am
Quote (Pinkku @ Apr 29 2012 07:24pm)
alkaa olee menneen talven lumia, ihan hyvä ratkasu antaa nuoremmille näyttömahollisuus


näyttöjä voi antaa eht turnauksissa. ei tonne pitäs paskahousuja ottaa, joku tuppurainen ROTFLMO

Quote (Rocko @ Apr 29 2012 07:18pm)
mikäs jonetapelu täällä on?

aika yllättyny kyl. VP on yks parhaista arvokisapelureista. olisin ite kelpuuttanu helposti mukaan.


jep helposti. samoin NUMMELIN ulkona. ei yhtään nhl puolustajaa. vittu mikä failure valinta

Quote (Pavise @ Apr 29 2012 07:16pm)
sie kerroit just et oot homo joka ottaa peppuun isiltään samalla kun runkkaa jääkiekolle telkkarista ja istut sohvalla ja luulet että on jees kun katot telkkaria päivät. et varmaan oo koskaan ees käyny ulkona ja jos meet nii "joo oon tota anaaliseksiä harrastellut kun käyn vessassa ain isin kans" .....




ei täällä mitään tapella  :blush:



katoha jonnea ku ei keksi omaa tarinaa ni pitää muokata mun juttua 3 sanalla ja luulee että ownaa sillä ;D kerroit just että oot MAX -94 ja es maistuu. +silmälasit on ja painoa kannattas ehkä pudottaa.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 29 2012 11:28am
Quote (Pinkku @ 29 Apr 2012 20:24)
varmasti painoi kupissa sekin, että kyseinen kaveri kieltäytyi viime mm-kisoista


koska loukkaantunut

Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Apr 29 2012 11:30am
Quote (Rocko @ Apr 29 2012 07:28pm)


no ei sil hirveen välii ketä otetaa ku kattelee tota ruottin tiimiä ni vilisee nhl-pelaajia, parempi vaa tippua alkulohkos ettei tarvii ottaa pataan finaalis
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 29 2012 11:33am
vp olis pelannu viime vuonna jos ei olis loukkaantunu.

Quote (Pinkku @ Apr 29 2012 07:30pm)
no ei sil hirveen välii ketä otetaa ku kattelee tota ruottin tiimiä ni vilisee nhl-pelaajia, parempi vaa tippua alkulohkos ettei tarvii ottaa pataan finaalis



joo tällä joukkueella ei toivoakaa mennä finaalii, hyökkäysvoimaa on se 1, MAX 2 kenttää parhaassa pelissä, puolustus kusee kokonaa, maalivahti on kyl jees. ei mitallia.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll