Quote (Pinkku @ Apr 29 2012 07:24pm)
alkaa olee menneen talven lumia, ihan hyvä ratkasu antaa nuoremmille näyttömahollisuus
näyttöjä voi antaa eht turnauksissa. ei tonne pitäs paskahousuja ottaa, joku tuppurainen ROTFLMO
Quote (Rocko @ Apr 29 2012 07:18pm)
mikäs jonetapelu täällä on?
aika yllättyny kyl. VP on yks parhaista arvokisapelureista. olisin ite kelpuuttanu helposti mukaan.
jep helposti. samoin NUMMELIN ulkona. ei yhtään nhl puolustajaa. vittu mikä failure valinta
Quote (Pavise @ Apr 29 2012 07:16pm)
sie kerroit just et oot homo joka ottaa peppuun isiltään samalla kun runkkaa jääkiekolle telkkarista ja istut sohvalla ja luulet että on jees kun katot telkkaria päivät. et varmaan oo koskaan ees käyny ulkona ja jos meet nii "joo oon tota anaaliseksiä harrastellut kun käyn vessassa ain isin kans" .....
ei täällä mitään tapella

katoha jonnea ku ei keksi omaa tarinaa ni pitää muokata mun juttua 3 sanalla ja luulee että ownaa sillä ;D kerroit just että oot MAX -94 ja es maistuu. +silmälasit on ja painoa kannattas ehkä pudottaa.