Quote (Rupsu @ 29 Apr 2012 13:29)
En nauranut, koska jääkiekkoaiheinen vitsisi oli ihan paska.
EN MÄKÄÄ NAURANU....TOIVOIN VAA ET JOS TÄÄLTÄ JOKU IDIOOTTI LÖYTYIS MIKÄ TÄTÄ PASKAVITSIA NAURAIS....
Quote (Iceheart @ 29 Apr 2012 14:15)
Jeaah! laittakaas streami tänne si
EIKÄ MITÄÄ STRIIMEJÄ TARVITA TULEE KOLMOSELTA