d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gieb Poppi Biisuja :) > Autoon
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Apr 25 2012 11:25pm
sanokaas niitä hyviä popitus biisejä, mielellään jossa ois hyvä melodia ja bassoa löytyy ( matalaa )
se joka laittaa miun mieleen parhaan biisun saa 50 fygyä :)
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Apr 25 2012 11:26pm
http://www.youtube.com/watch?v=rYnb6x838nY
tässä ois esimerkki tyylilajista... jotai tällästä ,hyvää
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Apr 25 2012 11:35pm
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Apr 25 2012 11:53pm
Quote (mxO @ 26 Apr 2012 07:35)
http://www.youtube.com/watch?v=oRspjd4fiDs



kiitoksia ehotuksesta mutta ei oo meikän makuun :S
Member
Posts: 4,030
Joined: Jul 10 2007
Gold: 0.00
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Apr 26 2012 12:09am
Quote (Spedez @ 26 Apr 2012 08:05)


tämä hyvä, ainut vaan että on jo autossa...

korostetaanpa nyt viellä että auto on painekisa popein varustettu.. mm. ground zeron 15" nuclear bandbass löytyy yms.. elikkä matalat bassot kunniaan... jos löydätte biisin jolla saan entisen 139db rikki niin se on 100fygyy tienattu :D

This post was edited by Mokkula on Apr 26 2012 12:10am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 26 2012 12:17am
Quote (Mokkula @ 26 Apr 2012 09:09)
tämä hyvä, ainut vaan että on jo autossa...

korostetaanpa nyt viellä että auto on painekisa popein varustettu.. mm. ground zeron 15" nuclear bandbass löytyy yms.. elikkä matalat bassot kunniaan... jos löydätte biisin jolla saan entisen 139db rikki niin se on 100fygyy tienattu :D


:rofl:
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 26 2012 12:39am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 26 2012 01:02am


wanha
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
Apr 26 2012 01:29am
Quote (EreKaiser @ 26 Apr 2012 09:02)
http://www.youtube.com/watch?v=7lz-PkhETA4

wanha



wanha mutta legenda... lyötyy autosta jo :D
Go Back To Suomi Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll