☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Tää O Oikeesti Mielenkiintoinen Kuva > Tutkikaapa Tarkasti
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 582
Replies: 14
Track Topic
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#1
Apr 25 2012 05:25pm
Pistää miettimään oikeesti tätä maailmaa
http://www.isoliert.de/wp-content/images/space_large.jpg
Finnish
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold
:
0.01
#2
Apr 25 2012 05:32pm
Quote (PMS @ 26 Apr 2012 01:25)
Pistää miettimään oikeesti tätä maailmaa
http://www.isoliert.de/wp-content/images/spacelarge.jpg
Nojoo.. oon kyl tieny että sirius on aurinkoo isompi ja näinpoispäin. mutta että niitä on enemmänki............ ja sit noi galaksit.. 1/10 osa kuunkoosta otettu avaruuskuva nii siihen mahtuu 10,000 kertaa noi galaksit missä meki asustellaa
This post was edited by Finnish on Apr 25 2012 05:33pm
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3
Apr 25 2012 06:09pm
kannattaa kattoo the universe sarjaa
kerpele
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold
:
545.00
#4
Apr 26 2012 03:59am
Täytyy kuitenki ottaa huomioon et noi suurimmat tähdet on tosi väljää ainetta jos vertaa vaikka aurinkoon ja massaltaan vaan kuitenkin jotain 100 kertasia aurinkoon verrattuna, mut siisti kuva
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#5
Apr 26 2012 04:05am
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#6
Apr 26 2012 04:05am
Quote (kerpele @ 26 Apr 2012 09:59)
Täytyy kuitenki ottaa huomioon et noi suurimmat tähdet on tosi väljää ainetta jos vertaa vaikka aurinkoon ja massaltaan vaan kuitenkin jotain 100 kertasia aurinkoon verrattuna, mut siisti kuva
Nimenomaa mutta ihan hurjaa ajatella edes miten iso tää koko systeemi on
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#7
Apr 26 2012 04:06am
wanhahko. katoin kuitenki.
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#8
Apr 26 2012 05:52am
Quote (PMS @ Apr 26 2012 12:05pm)
Nimenomaa mutta ihan hurjaa ajatella edes miten iso tää koko systeemi on
Jep.
Aika naiivia ajatella, että koko maailmankaikkeudessa ei olisi toista planeettaa jolta löytyy elämää.
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#9
Apr 26 2012 06:06am
Quote (ambid @ 26 Apr 2012 11:52)
Jep.
Aika naiivia ajatella, että koko maailmankaikkeudessa ei olisi toista planeettaa jolta löytyy elämää.
nimenomaa ku me ei olla edes hiirenpaska me ollaan joku nanomiljardisosa tjsp tätä koko paskaa
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#10
Apr 26 2012 06:11am
Quote (PMS @ 26 Apr 2012 14:06)
nimenomaa ku me ei olla edes hiirenpaska me ollaan joku nanomiljardisosa tjsp tätä koko paskaa
niinhän te ootte
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact