Quote (EreKaiser @ 25 Apr 2012 21:40)
millo viimeeks ootte käyny?
ite varmaan joskus 10 vuotta sitten ja huomenna ois aika 11.00.
aivan paskat housussa - porataan varmaan niin vitusti.
haha

Ite kävin joskus 7-8v sitten? en oo iha varma. Munki täytyis tilaa aika sais poistaa kaikki 4 viisaudenhammasta ku ne särkee iha törkeesti

En vaa tiedä uskallanko ilman nukutusta ku oon nii pehmo