☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
>
Poll > Guild Wars 2 > Kiinnosted?
1
2
3
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1334
Replies: 45
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
ParaNoir1
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold
:
3.95
#1
Apr 25 2012 11:34am
Pari kuukautta vanha video, closet betasta
Beta lähestyy nyt viikonloppuna, jos ostit pelin jo
Peliähän ei voi verrata juuri lainkaan ensimmäiseen Guild War:siin koska pelattavuus on täysin erilaista
itse oon khyl innostunut pelistä enemmän ku diablo3sesta
kiitokset blizzardille pvp poistosta ennen julkaisua
(en sitten tiedä onko pvp:tä tulossa ees diablo 3seen todennäkösesti jossain vaiheessa)
PMS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
128.45
Warn: 80%
#2
Apr 25 2012 11:36am
näyttää iha wowilt
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#3
Apr 25 2012 11:37am
emmie
jos PvPtä haluaa niin Bloodline Champions
This post was edited by BebebBurns on Apr 25 2012 11:38am
Jokuman
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
290.24
#4
Apr 25 2012 11:37am
En
HardyTarget
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#5
Apr 25 2012 11:39am
En.
Tuskin jäis diablo 3:sta aikaa muutenkaan.
ParaNoir1
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold
:
3.95
#6
Apr 25 2012 11:44am
Quote (BebebBurns @ 25 Apr 2012 20:37)
emmie
jos PvPtä haluaa niin Bloodline Champions
arenanet tähtää e-sportiin btw
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#7
Apr 25 2012 01:44pm
Quote (ParaNoir1 @ Apr 25 2012 07:44pm)
arenanet tähtää e-sportiin btw
kumpikaan noista ei ole oikein tuttuja
malbaz
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold
:
15.00
#8
Apr 25 2012 01:46pm
Quote (HardyTarget @ Apr 25 2012 07:39pm)
En.
Tuskin jäis diablo 3:sta aikaa muutenkaan.
Tämä.
Give
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold
:
12,070.51
#9
Apr 25 2012 03:25pm
Ostin Digital Stardard, vituttaa kun en kerkee pelaa nyt beta w-endinä.
Ilurai
Member
Posts: 1,931
Joined: Apr 9 2009
Gold
:
0.00
#10
Apr 26 2012 05:22am
Quote (ParaNoir1 @ 25 Apr 2012 20:44)
arenanet tähtää e-sportiin btw
siis arenanet koittaa vääntää GW2 PvP:stä jotain e-sporttia? Oisko sulla lisää tietoa / lähdettä tälle?
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact