d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Asiaa > Joo
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 02:21pm
EI SAATANA, MIELESSÄ 1 SAATANAN HYVÄ NIKKI SITTE DIABLO 3 MUT OON IHAN VARMA ETTEN SAA SITÄ, EN MYÖSKÄÄN PALJASTA TEILLE SITÄ HAHAHAHAHHHAHAHA

JA MUUTE JOTAI HYVII TUTTUJA VOIS LAITTAA TÄNNE VAIK SITÄ BATTLETAGIA NIIN VOISIN SIT ADDIA JÄLKEENPÄIN JA PÄÄSTÄIS LANGALLE, JEBULIS. EI MULLA MUUTA.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 24 2012 02:30pm
Montas noita tyyppejä pystyykään tekemään, 10?

This post was edited by BebebBurns on Apr 24 2012 02:31pm
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 02:31pm
Quote (BebebBurns @ Apr 24 2012 08:30pm)
Montas noita tyyppejä pystyykään tehdä


Betassa tais olla noin 8-10 jos näin muistikuvan avulla päättelis niit slotteja
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 24 2012 02:31pm
teille en battletagia anna ja nickillä paskan väliä :)
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 02:32pm
Quote (Rzi @ Apr 24 2012 08:31pm)
teille en battletagia anna ja nickillä paskan väliä :)


:( NO JOO, MUTTA...

Quote (BebebBurns @ Apr 24 2012 08:30pm)
Montas noita tyyppejä pystyykään tekemään, 10?


TÄSTÄ TULI MUUTE HYVÄ IDEA MIELEE ETTÄ ALAN KEKSII NIMIÄ JA VARAAN NIIT
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 24 2012 02:34pm
Quote (Iceheart @ Apr 24 2012 10:32pm)
:( NO JOO, MUTTA...



TÄSTÄ TULI MUUTE HYVÄ IDEA MIELEE ETTÄ ALAN KEKSII NIMIÄ JA VARAAN NIIT


Kymmenen oli tossa openissa
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 02:44pm
Quote (BebebBurns @ Apr 24 2012 08:34pm)
Kymmenen oli tossa openissa


mjoo...
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 24 2012 03:07pm
Siihenhän tulee joku random numero perään.
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 24 2012 03:10pm
Quote (HardyTarget @ Apr 24 2012 11:07pm)
Siihenhän tulee joku random numero perään.


Must se numero on siks siin et sut tunnistetaan "oikeaksi", eli voi olla samannimisii hahmoi pelis, mut tunnistat ne siit battletagin nimest + numerosta.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 24 2012 03:13pm
Quote (malbaz @ 24 Apr 2012 23:10)
Must se numero on siks siin et sut tunnistetaan "oikeaksi", eli voi olla samannimisii hahmoi pelis, mut tunnistat ne siit battletagin nimest + numerosta.


Jep, mutta tossa aloitusviestissä annetaan ymmärtää vähän muuta :)
Eli toisinsanoen kaikki nimet on aina vapaana.
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll