Quote (Matroskin @ Apr 24 2012 09:52am)
noihin i-doser juttuihin ja muihin en kyllä oikein usko. Meditaatiojeesinä ehkä.
kyllä niilläkin saa jotain pientä pärinää jotkut aikaan. Riippuuhan se täysin myös siitä, miten suhtaudut siihen. jos lähet asenteella
"ei tää toimi kuitenka" ni tuskin toimii. jos uskot et toimii ni voi pelkästää jo placebon takia toimia.
Laitoin lataa jotain binaural beattei ko aattelin kohta koittaa OBE / WILD