d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo I I Ladder Reset > Hardcore Ladder Tiimi
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Apr 23 2012 01:03pm
Joo, elikkä ketä lähtee tahkoo hardcore laddua meitsin messis?
Iha samantien ku servut aukee tietenki ja sit siit eteenpäi

Varaan ainaki sosopaikan, ois iha kiva jos teki ilmottaisitte vähä mitä charruja ois tulossa.

Jees


> Expansion ladder siis

This post was edited by mxO on Apr 23 2012 01:03pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 23 2012 01:04pm
njet
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Apr 23 2012 01:07pm
Quote (Artus @ 23 Apr 2012 21:04)
njet


Hei kiitos mikko et lähit heti hakee +1
Iha jees
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 23 2012 01:30pm
Quote (mxO @ 23 Apr 2012 22:07)
Hei kiitos mikko et lähit heti hakee +1
Iha jees


ilmotin vaa etten tuu tiimiin

emmä plussia tartte, posteja on muutenki jo liikaa.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Apr 23 2012 01:32pm
Quote (mxO @ Apr 23 2012 09:07pm)
Hei kiitos mikko et lähit heti hakee +1
Iha jees


mikko on ÄIJÄ
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 23 2012 01:33pm
Ei viitti hardcorea ku sitku kuolee niin ei herää henkiin t. hardy
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 23 2012 02:07pm
Moon mukana ku peräpukama
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Apr 23 2012 05:28pm
riippuu koska on reset
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 23 2012 06:00pm
elikkä ei
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Apr 23 2012 10:05pm
Emmä taida hc:ta uskaltaa, ei siitä kumminkaan tule mitää ku oon niin softi et servut lagaa ja kuolen :(
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll