d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutta Konetta Ostamas
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Apr 23 2012 06:31am
mitään ideoita minkälaista palikkaa sisälle tunkis ku en tiiä hirveemmin näistä hommista
hintabudjetti 600-650e
/e jimms pc storesta ostan

This post was edited by raztaman on Apr 23 2012 06:34am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 23 2012 06:36am
Pm mise.
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Apr 23 2012 06:37am
Quote (MukavaSamu @ Apr 23 2012 02:36pm)
Pm mise.


ketä se on
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Apr 23 2012 07:33am
Quote (raztaman @ Apr 23 2012 02:31pm)
mitään ideoita minkälaista palikkaa sisälle tunkis ku en tiiä hirveemmin näistä hommista
hintabudjetti 600-650e
/e jimms pc storesta ostan


Kato jimms pc storesta heidän itsekasaamia pelikoneita, valitse hintaluokkaasi sopiva kone, mene verkkokauppaan, osta samat komponentit ja kasaa kone itse.

-> profit
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Apr 23 2012 07:39am
Quote (ambid @ 23 Apr 2012 15:33)
Kato jimms pc storesta heidän itsekasaamia pelikoneita, valitse hintaluokkaasi sopiva kone, mene verkkokauppaan, osta samat komponentit ja kasaa kone itse.

-> profit


Kato Jimm's PC storen pakettikoneet
> Naura hinnoille
> osta osat muualta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 23 2012 07:53am
Quote (raztaman @ Apr 23 2012 01:37pm)
ketä se on


mikko uganda.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Apr 23 2012 08:39am
Quote (CeePee @ Apr 23 2012 03:39pm)
Kato Jimm's PC storen pakettikoneet
> Naura hinnoille
> osta osat muualta


My point exactly.

Niiden kasaamat paketit on ihan hyviä, mutta ylihintaisia. Osta samat osat muualta ja profit.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Apr 23 2012 09:44am
Quote (ambid @ 23 Apr 2012 16:39)
My point exactly.

Niiden kasaamat paketit on ihan hyviä, mutta ylihintaisia. Osta samat osat muualta ja profit.


Ja sitte ku jotain hajoaaki paketista ni takuu ei korvaa
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 24 2012 05:40am
Quote (ja5ka @ 24 Apr 2012 13:22)


no toi 715e kone kyl o iha paska paketti.

Z77 emo, i3 prossu, wtf.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll