d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Reset Team > Sovitaan Täällä
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 22 2012 12:54pm
Noniin eli ois ihan hauska tosiaan pelailla suomalaisten kanssa tulevaa ladderii!

8 ihmisen tiimi johon tartteis ainaskin sorcin, palan ja baban.
Ite ajattelin pelailla nado druidia.

pistäkääpäs viestiä, niin täyttelen tota listaa sitten.

1. EreKaiser - Druid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 22 2012 12:57pm
ei
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 22 2012 01:04pm
Quote (Pavise @ 22 Apr 2012 21:57)
ei


ulos miun topicista
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Apr 22 2012 01:05pm
joo ei enään d2sta, d3 tulos ja parit mmorpg betat.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 22 2012 01:05pm
EMMÄ VITTI LÄHTEE BOOSTII JOTAI NUUBIJOUKKOO
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Apr 22 2012 01:10pm
hahahahahaha
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Apr 22 2012 01:11pm
Ei varmaa ehi pelata, muutaki tekemistä vappuna.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 22 2012 01:18pm
Quote (EreKaiser @ 22 Apr 2012 22:04)
ulos miun topicista


ulos miun maailmasta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 22 2012 01:45pm
:DDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 22 2012 01:47pm
Quote (ambid @ Apr 22 2012 07:11pm)
Ei varmaa ehi pelata, muutaki tekemistä vappuna.


Tää ....
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll