Noniin eli ois ihan hauska tosiaan pelailla suomalaisten kanssa tulevaa ladderii!
8 ihmisen tiimi johon tartteis ainaskin sorcin, palan ja baban.
Ite ajattelin pelailla nado druidia.
pistäkääpäs viestiä, niin täyttelen tota listaa sitten.
1. EreKaiser - Druid
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.