d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > No Vittusaatana :d
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 22 2012 11:04am
kertokaa mistä mä löydän roskakorin :DDDD

se ei oo mun työpöydällä :(

tää ei löydä sitä ees ku yrittää laittaa tohon hakuun <_<
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 22 2012 11:07am
oot poistanu sen salee :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 22 2012 11:09am
Quote (Pavise @ Apr 22 2012 08:07pm)
oot poistanu sen salee :D


löysinpä!

sielä on 2683 tiedostoa :lol:
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Apr 22 2012 11:15am
Quote (rumpali @ 22 Apr 2012 19:09)
löysinpä!

sielä on 2683 tiedostoa  :lol:


olisko aika tyhjentää?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 22 2012 11:16am
Quote (EETUX_PRO @ Apr 22 2012 08:15pm)
olisko aika tyhjentää?


joo tyhjentin.

mutku se on ollu näköjäänki kaueman aikaa jo poissa tosta työpöydältä :D

nyt vasta huomasin ku tuli tarve käyttää!
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Apr 22 2012 11:17am
shift delete >
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 22 2012 11:22am
Quote (rumpali @ 22 Apr 2012 20:09)
löysinpä!

sielä on 2683 tiedostoa  :lol:


Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll