Quote (ambid @ Apr 21 2012 12:45pm)
Pelasin joskus useamman vuoden, dominoin kaverin kanssa lion -> ei muista mikä täs välis oli -> gryphon/ceberus servuja. Mergeillä vaihtu noi servut.
Oli ihan hauska peli, mut päivitykset pilas sen, aina päivityksen jälkeen ois taas pitäny käyttää vitusti rahaa et kamat ois pysyny parhaana ei jaksanu
Nimimerkillä, kaverin kanssa silloiset ekat full 2 soc +9 gearit noilla servuilla.
Kuullostaa tutulta serveri tosin statue of zeus

Se vaan o nii koukuttava et uudestaa taas rupesin.