Quote (Rocko @ 20 Apr 2012 16:19)
ei yhtään photaroitu... cmon!
http://i42.tinypic.com/4sjv2f.jpg
sm-liigan sivuilta

Quote (BebebBurns @ 20 Apr 2012 16:33)
laitas omaa naamaa kehiin, yritätkö kompensoida omaa epävarmuutta rumuudestasi
mä oon kuule harvinaisen komia mies