d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ahahahhaah : D
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 20 2012 07:16am


vittu miten ruma ihminen :DDDDDDDDDD
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 20 2012 07:16am
ketä se on?

sä?
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 20 2012 07:17am
Quote (rumpali @ 20 Apr 2012 16:16)
ketä se on?

sä?


juu, mä oon pelicansin tän hetken kakkosveskari.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 07:19am
ei yhtään photaroitu... cmon!

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 20 2012 07:22am
Quote (SPUG @ Apr 20 2012 04:17pm)
juu, mä oon pelicansin tän hetken kakkosveskari.


aika hyvin.

kumma et sul on avana blues.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 20 2012 07:33am
laitas omaa naamaa kehiin, yritätkö kompensoida omaa epävarmuutta rumuudestasi
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 20 2012 07:56am
Quote (Rocko @ 20 Apr 2012 16:19)
ei yhtään photaroitu... cmon!

http://i42.tinypic.com/4sjv2f.jpg


sm-liigan sivuilta :)

Quote (BebebBurns @ 20 Apr 2012 16:33)
laitas omaa naamaa kehiin, yritätkö kompensoida omaa epävarmuutta rumuudestasi


mä oon kuule harvinaisen komia mies
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 20 2012 08:17am
Quote (BebebBurns @ Apr 20 2012 03:33pm)
laitas omaa naamaa kehiin, yritätkö kompensoida omaa epävarmuutta rumuudestasi


Tämä.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 20 2012 11:55am
matiasssko se siinä
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll