d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hcl > Kinostaako?
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 10:27am
jos sitä vielä kerran päräyttäis tiimin & channun tulille? jaksaako kukaan? jani? ville?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Apr 19 2012 10:38am
jos ootta menossa 99 niin olen mukana

muutoin menen hccl jos meinaatta lopettaa keske
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Apr 19 2012 10:47am
Tekis mieli tulla evottaa mutko oon vielä senverta softi että varmaan rippaan johonki hellin travii. >XD

//taas..

//hitto 2.5, en voikkaa tulla edes alkuun evottaa. :(

This post was edited by Give on Apr 19 2012 10:48am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 10:52am
Quote (Give @ 19 Apr 2012 18:47)
Tekis mieli tulla evottaa mutko oon vielä senverta softi että varmaan rippaan johonki hellin travii. >XD

//taas..

//hitto 2.5, en voikkaa tulla edes alkuun evottaa. :(


tuskin siellä travissa kukaan kuolee kun tankit, bo ja stunnia -.-
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 19 2012 11:06am
Itse ku nyt oon saanu säädettyy hyvin että saa 8 pelii ite auki ja mopot conffittua kohtuu valmiiksi ni en tarvitse ees mitään tiimiä oikeestaan :)

mun mopot ei luovuta niinkuin kalle :::::::::::::: DDDDDDDDd
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 11:07am
Quote (PMS @ 19 Apr 2012 19:06)
Itse ku nyt oon saanu säädettyy hyvin että saa 8 pelii ite auki ja mopot conffittua kohtuu valmiiksi ni en tarvitse ees mitään tiimiä oikeestaan :)

mun mopot ei luovuta niinkuin kalle :::::::::::::: DDDDDDDDd


lässynlää kyselinkin ihan LEGIT pelureita enkä mitään naurettavia script kiddoja. hus pois miun triidist.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 19 2012 11:08am
Quote (Rocko @ 19 Apr 2012 17:07)
lässynlää kyselinkin ihan LEGIT pelureita enkä mitään naurettavia script kiddoja. hus pois miun triidist.


sullakin on edelleenkin haxei :) aukaiset 4 diabloa samalta koneelta :evil: HAXOR!!!
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 19 2012 11:12am
Quote (PMS @ 19 Apr 2012 19:08)
sullakin on edelleenkin haxei :) aukaiset 4 diabloa samalta koneelta  :evil:  HAXOR!!!


Quote (PMS @ 19 Apr 2012 19:06)
oon saanu säädettyy hyvin että saa 8 pelii ite auki ja mopot conffittua


jätän salkkuni


Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 19 2012 11:20am
Quote (Rocko @ 19 Apr 2012 17:12)


Minähän myönnän tietenkin että käytän bottia :D enkai mä ny oikeesti jaksa päivä tolkulla vetää brs :::::: DDDDDDDd
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 19 2012 11:43am
JOOH VOIS OLLA IHA KIVA :)
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll