☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Moi, Meinaatteko Pelata?
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 248
Replies: 5
Track Topic
LolBastard
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold
:
600.50
#1
Apr 19 2012 02:16am
Aattelin vaan kysellä kuka vielä meinaa pelata uutta fressiä ladderia?? Ite ajattelin jahka reissusta palaan
http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27844684419
This post was edited by LolBastard on Apr 19 2012 02:17am
TheJoona
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold
:
16,453.00
#2
Apr 19 2012 03:14am
Jaa, ehkä voiskin vaikka
Tosin tämä ladderi tulee olemaan aivan paska, koska d3 jyrää niskaan. whatsoever, kyllä kai.
LolBastard
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold
:
600.50
#3
Apr 19 2012 03:36am
ja jokatapaukses mulla tulee vituttamaan nuo dupe häiskät. 1 päivä ja Jah+Ber maksaa 3k fg. Sit alkaa hurja hintojen lasku
excalii
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#4
Apr 19 2012 03:39am
Oi kyllä!
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#5
Apr 19 2012 06:45am
Quote
we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2.
last hurrah
toivottavasti ei oo viimene resetti, nimittäin ei oo todellakaan aikomus hommata kolmosta.
LolBastard
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold
:
600.50
#6
Apr 19 2012 08:50am
Quote (EreKaiser @ Apr 19 2012 03:45pm)
last hurrah
toivottavasti ei oo viimene resetti, nimittäin ei oo todellakaan aikomus hommata kolmosta.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496519848
posti #7 , lukase se
Go Back To
Suomi
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact