d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi, Meinaatteko Pelata?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Apr 19 2012 02:16am
Aattelin vaan kysellä kuka vielä meinaa pelata uutta fressiä ladderia?? Ite ajattelin jahka reissusta palaan :D

http://forums.battle.net/thread.html?topicId=27844684419

This post was edited by LolBastard on Apr 19 2012 02:17am
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Apr 19 2012 03:14am
Jaa, ehkä voiskin vaikka :)

Tosin tämä ladderi tulee olemaan aivan paska, koska d3 jyrää niskaan. whatsoever, kyllä kai.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Apr 19 2012 03:36am
ja jokatapaukses mulla tulee vituttamaan nuo dupe häiskät. 1 päivä ja Jah+Ber maksaa 3k fg. Sit alkaa hurja hintojen lasku :)
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 19 2012 03:39am
Oi kyllä!
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 19 2012 06:45am
Quote
we invite you to come enjoy one last hurrah in Diablo II as we reset the ladder the morning of May 2.


last hurrah :wacko: toivottavasti ei oo viimene resetti, nimittäin ei oo todellakaan aikomus hommata kolmosta.
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Apr 19 2012 08:50am
Quote (EreKaiser @ Apr 19 2012 03:45pm)
last hurrah  :wacko: toivottavasti ei oo viimene resetti, nimittäin ei oo todellakaan aikomus hommata kolmosta.


http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4496519848

posti #7 , lukase se :)
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll