d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Android Keskustelua
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 11 2012 06:56am
löytyykö android puhelimiin mitään FM-lähetin sovellusta että vois puhelimella langattomasti kuunella autossa musiikkia? auton soittimessa ei oo bluetoothtia joten sellane ei käy päinsä mikä käyttää sitä apuna :)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Apr 11 2012 07:10am
hahaha no tuskin :D
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Apr 11 2012 07:10am
sovellusta ei saa, kun ei oo fyysisesti puhelimessa sellasta

kaupasta ostin itelleni, makso jotain 35-40€, ja toiminu loistavasti
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 11 2012 08:10am
nokialla on semmoinen :)
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Apr 11 2012 08:40am
Quote (PMS @ Apr 11 2012 02:10pm)
nokialla on semmoinen :)


nokiaa ei pian enää oo http://www.nasdaq.com/symbol/nok/real-time
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 11 2012 09:20am
clas ohlsonista saa muistaakseni parilla kympillä erillisenä
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 12 2012 12:16pm
Quote (peterpants @ 11 Apr 2012 16:10)
sovellusta ei saa, kun ei oo fyysisesti puhelimessa sellasta

kaupasta ostin itelleni, makso jotain 35-40€, ja toiminu loistavasti


jeps, luin vaa jostai et mee kaikis puhelimis ois fm-lähetin, mut sitä ei ois ns. "aktivoitu" jostai tietyist laki/verotus syistä tai jotai muuta vastaavaa

taidan mielummi ostaa 30eurolla uuen soittimen autoo
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 14 2012 06:28pm
anroidit perseessen

tein sen mitä moni tällä vorumilla tahtoisi joskus saavuttaa.

kännivallotus on paras.

ja meiksi.
Member
Posts: 4,799
Joined: Jul 17 2006
Gold: 2,097.66
Apr 14 2012 09:45pm
Kiinasta tilasin, maksoinkohan femman.
Toki sitte saa erittäinkin helposti rakennettua varsinkin tehokkaita lähettimiä, mutta ovat laittomia.
Multa saattais löytyä vielä jostain valmiit selvät kytkikset.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 15 2012 04:24am
Quote (SPUG @ 12 Apr 2012 21:16)
jeps, luin vaa jostai et mee kaikis puhelimis ois fm-lähetin, mut sitä ei ois ns. "aktivoitu" jostai tietyist laki/verotus syistä tai jotai muuta vastaavaa

taidan mielummi ostaa 30eurolla uuen soittimen autoo


wat

ei.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll