Quote (peterpants @ 11 Apr 2012 16:10)
sovellusta ei saa, kun ei oo fyysisesti puhelimessa sellasta
kaupasta ostin itelleni, makso jotain 35-40€, ja toiminu loistavasti
jeps, luin vaa jostai et mee kaikis puhelimis ois fm-lähetin, mut sitä ei ois ns. "aktivoitu" jostai tietyist laki/verotus syistä tai jotai muuta vastaavaa
taidan mielummi ostaa 30eurolla uuen soittimen autoo